- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Karta Kredytowa
26-08-2020 11:20
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.
Czy w dobie epidemii koronawirusa możliwe jest zamknięcie karty kredytowej online/podczas rozmowy z konsultantem bez koniecznośći odwiedziania placówki?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-08-2020 10:05
Re: Karta Kredytowa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@barracuda76 Jeśli posiadasz naszą bankowość internetową Moje ING, kartę zamkniesz w niej. Wystarczy, że wyślesz do nas wiadomość zawierającą treść
Oświadczam, że rozwiązuję Umowę o kartę kredytową nr… (nr umowy kredytowej) ze skutkiem natychmiastowym i tym samym rezygnuję z karty kredytowej.
oraz wskazanie z jakich przyczyn nie jesteś w stanie działać zgodnie z umową.
Wypowiedzenie możesz złożyć również telefonicznie, ale wtedy konieczne jest dostarczenie do nas podpisanego oświadczenia w oryginale (korespondencyjnie).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-08-2020 10:46
Re: Karta Kredytowa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.
Wspomina Pan o rozwiązaniu w trybie natychmiastowym i podaniu przyczyn. A można w banowości elektronicznej zamknac kartę w normalnym trybie z 1 mieiecznym wypowiedzeniem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-08-2020 10:50
Re: Karta Kredytowa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@barracuda76 opisane rozwiązanie zostało wprowadzone wyjątkowo - na skutek pandemii. To jedyne możliwe rozwiązanie, polegające na odstępstwie od zawartej umowy..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-09-2020 15:26
Re: Karta Kredytowa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Może inaczej,proszę o jasną odpowiedź, jak dla 7 latka ;-)
Czy proponowana forma wypowiedzenia umowy o KK poprzez wiadomość w bankowośći internetowej w trybie natychmiastowym z jakimś wyjaśnieniem (to że nie chcę niepotrzebnie się narażać na ewentualne zakażenie jest wystarczającym powodem do zerwania umowy w trybie natychmiastowym?) nie ponosi za sobą konsekwencji finasowych dla mnie, czy też muszę się jednak udać do placówki żeby wypowiedzieć umowę w normalnym trybie, żeby nic mnie to nie kosztowało?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-09-2020 15:48
Re: Karta Kredytowa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@barracuda76 Powód do zamknięcia karty musi być przede wszystkim prawdziwy To rozwiązanie wprowadziliśmy na czas pandemii, myślę, że na podstawie tej informacji możesz wywnioskować, czy Twój powód jest wystarczający.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość