Odpowiedz

Karta Kredytowa

Witam.

Czy w dobie epidemii koronawirusa możliwe jest zamknięcie karty kredytowej online/podczas rozmowy z konsultantem bez koniecznośći odwiedziania placówki?

Odpowiedz
0 Lajków
barracuda76
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
26-08-2020
Wiadomość 1 z 6 (6 222 wyświetleń)

Re: Karta Kredytowa

@barracuda76 Jeśli posiadasz naszą bankowość internetową Moje ING, kartę zamkniesz w niej. Wystarczy, że wyślesz do nas wiadomość zawierającą treść
 

Oświadczam, że rozwiązuję Umowę o kartę kredytową nr…  (nr umowy kredytowej) ze skutkiem natychmiastowym i tym samym rezygnuję z karty kredytowej.

 
oraz wskazanie z jakich przyczyn nie jesteś w stanie działać zgodnie z umową. 

Wypowiedzenie możesz złożyć również telefonicznie, ale wtedy konieczne jest dostarczenie do nas podpisanego oświadczenia w oryginale (korespondencyjnie).
 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 6 (6 158 wyświetleń)

Re: Karta Kredytowa

Witam.

Wspomina Pan o rozwiązaniu w trybie natychmiastowym i podaniu przyczyn. A można w banowości elektronicznej zamknac kartę w normalnym trybie z 1 mieiecznym wypowiedzeniem?

Odpowiedz
0 Lajków
barracuda76
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
26-08-2020
Wiadomość 3 z 6 (6 154 wyświetleń)

Re: Karta Kredytowa

@barracuda76 opisane rozwiązanie zostało wprowadzone wyjątkowo - na skutek pandemii. To jedyne możliwe rozwiązanie, polegające na odstępstwie od zawartej umowy.. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 6 (6 152 wyświetleń)

Re: Karta Kredytowa

Może inaczej,proszę o jasną odpowiedź, jak dla 7 latka ;-)
Czy proponowana forma wypowiedzenia umowy o KK poprzez wiadomość w bankowośći internetowej w trybie natychmiastowym z jakimś wyjaśnieniem (to że nie chcę niepotrzebnie się narażać na ewentualne zakażenie jest wystarczającym powodem do zerwania umowy w trybie natychmiastowym?) nie ponosi za sobą konsekwencji finasowych dla mnie, czy też muszę się jednak udać do placówki żeby wypowiedzieć umowę w normalnym trybie, żeby nic mnie to nie kosztowało?

Odpowiedz
0 Lajków
barracuda76
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
26-08-2020
Wiadomość 5 z 6 (5 955 wyświetleń)

Re: Karta Kredytowa

@barracuda76 Powód do zamknięcia karty musi być przede wszystkim prawdziwy Emotikon: Szczęśliwy To rozwiązanie wprowadziliśmy na czas pandemii, myślę, że na podstawie tej informacji możesz wywnioskować, czy Twój powód jest wystarczający.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DorotaB
Były moderator
Były moderator icon
38
8
11-02-2020
Wiadomość 6 z 6 (5 918 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie. 

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj: 
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n

...

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

Aa nie zwróciłam uwagi na to ale moderator juz usunął. Robiłam aktualizacje znowu i nadal aplikacja nie dziala tragedia.

27-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy