Odpowiedz
Highlighted

Karta Kredytowa

Witam.

Czy w dobie epidemii koronawirusa możliwe jest zamknięcie karty kredytowej online/podczas rozmowy z konsultantem bez koniecznośći odwiedziania placówki?

Odpowiedz
0 Lajków
barracuda76
Nowy w branży
Nowy w branży icon
3
0
26-08-2020
Wiadomość 1 z 6 (763 wyświetleń)
Highlighted

Re: Karta Kredytowa

@barracuda76 Jeśli posiadasz naszą bankowość internetową Moje ING, kartę zamkniesz w niej. Wystarczy, że wyślesz do nas wiadomość zawierającą treść
 

Oświadczam, że rozwiązuję Umowę o kartę kredytową nr…  (nr umowy kredytowej) ze skutkiem natychmiastowym i tym samym rezygnuję z karty kredytowej.

 
oraz wskazanie z jakich przyczyn nie jesteś w stanie działać zgodnie z umową. 

Wypowiedzenie możesz złożyć również telefonicznie, ale wtedy konieczne jest dostarczenie do nas podpisanego oświadczenia w oryginale (korespondencyjnie).
 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MirosławP
Moderator
Moderator icon
452
130
25-03-2016
Wiadomość 2 z 6 (699 wyświetleń)
Highlighted

Re: Karta Kredytowa

Witam.

Wspomina Pan o rozwiązaniu w trybie natychmiastowym i podaniu przyczyn. A można w banowości elektronicznej zamknac kartę w normalnym trybie z 1 mieiecznym wypowiedzeniem?

Odpowiedz
0 Lajków
barracuda76
Nowy w branży
Nowy w branży icon
3
0
26-08-2020
Wiadomość 3 z 6 (695 wyświetleń)
Highlighted

Re: Karta Kredytowa

@barracuda76 opisane rozwiązanie zostało wprowadzone wyjątkowo - na skutek pandemii. To jedyne możliwe rozwiązanie, polegające na odstępstwie od zawartej umowy.. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MirosławP
Moderator
Moderator icon
452
130
25-03-2016
Wiadomość 4 z 6 (693 wyświetleń)
Highlighted

Re: Karta Kredytowa

Może inaczej,proszę o jasną odpowiedź, jak dla 7 latka ;-)
Czy proponowana forma wypowiedzenia umowy o KK poprzez wiadomość w bankowośći internetowej w trybie natychmiastowym z jakimś wyjaśnieniem (to że nie chcę niepotrzebnie się narażać na ewentualne zakażenie jest wystarczającym powodem do zerwania umowy w trybie natychmiastowym?) nie ponosi za sobą konsekwencji finasowych dla mnie, czy też muszę się jednak udać do placówki żeby wypowiedzieć umowę w normalnym trybie, żeby nic mnie to nie kosztowało?

Odpowiedz
0 Lajków
barracuda76
Nowy w branży
Nowy w branży icon
3
0
26-08-2020
Wiadomość 5 z 6 (496 wyświetleń)
Highlighted

Re: Karta Kredytowa

@barracuda76 Powód do zamknięcia karty musi być przede wszystkim prawdziwy Emotikon: Szczęśliwy To rozwiązanie wprowadziliśmy na czas pandemii, myślę, że na podstawie tej informacji możesz wywnioskować, czy Twój powód jest wystarczający.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DorotaB
Moderator
Moderator icon
8
2
11-02-2020
Wiadomość 6 z 6 (459 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: NIE DZIAŁA MAKLER

Proszę, spróbujcie zalogować się do Maklera raz jeszcze. Mieliśmy przejściowe trudności z ładowaniem danych, ale już wszystko powinno działać. 

20-10-2020
Re.: Aktualne czasy oczekiwania na analizę wniosku

W sobotę miałem info. 

20-10-2020
Re.: NIE DZIAŁA MAKLER

U mnie też nie działa.

20-10-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy