26-08-2020 11:20
Witam.
Czy w dobie epidemii koronawirusa możliwe jest zamknięcie karty kredytowej online/podczas rozmowy z konsultantem bez koniecznośći odwiedziania placówki?
27-08-2020 10:05
@barracuda76 Jeśli posiadasz naszą bankowość internetową Moje ING, kartę zamkniesz w niej. Wystarczy, że wyślesz do nas wiadomość zawierającą treść
Oświadczam, że rozwiązuję Umowę o kartę kredytową nr… (nr umowy kredytowej) ze skutkiem natychmiastowym i tym samym rezygnuję z karty kredytowej.
oraz wskazanie z jakich przyczyn nie jesteś w stanie działać zgodnie z umową.
Wypowiedzenie możesz złożyć również telefonicznie, ale wtedy konieczne jest dostarczenie do nas podpisanego oświadczenia w oryginale (korespondencyjnie).
27-08-2020 10:46
Witam.
Wspomina Pan o rozwiązaniu w trybie natychmiastowym i podaniu przyczyn. A można w banowości elektronicznej zamknac kartę w normalnym trybie z 1 mieiecznym wypowiedzeniem?
27-08-2020 10:50
@barracuda76 opisane rozwiązanie zostało wprowadzone wyjątkowo - na skutek pandemii. To jedyne możliwe rozwiązanie, polegające na odstępstwie od zawartej umowy..
03-09-2020 15:26
Może inaczej,proszę o jasną odpowiedź, jak dla 7 latka ;-)
Czy proponowana forma wypowiedzenia umowy o KK poprzez wiadomość w bankowośći internetowej w trybie natychmiastowym z jakimś wyjaśnieniem (to że nie chcę niepotrzebnie się narażać na ewentualne zakażenie jest wystarczającym powodem do zerwania umowy w trybie natychmiastowym?) nie ponosi za sobą konsekwencji finasowych dla mnie, czy też muszę się jednak udać do placówki żeby wypowiedzieć umowę w normalnym trybie, żeby nic mnie to nie kosztowało?
04-09-2020 15:48
@barracuda76 Powód do zamknięcia karty musi być przede wszystkim prawdziwy To rozwiązanie wprowadziliśmy na czas pandemii, myślę, że na podstawie tej informacji możesz wywnioskować, czy Twój powód jest wystarczający.
Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024