26-08-2020 11:20
Witam.
Czy w dobie epidemii koronawirusa możliwe jest zamknięcie karty kredytowej online/podczas rozmowy z konsultantem bez koniecznośći odwiedziania placówki?
27-08-2020 10:05
@barracuda76 Jeśli posiadasz naszą bankowość internetową Moje ING, kartę zamkniesz w niej. Wystarczy, że wyślesz do nas wiadomość zawierającą treść
Oświadczam, że rozwiązuję Umowę o kartę kredytową nr… (nr umowy kredytowej) ze skutkiem natychmiastowym i tym samym rezygnuję z karty kredytowej.
oraz wskazanie z jakich przyczyn nie jesteś w stanie działać zgodnie z umową.
Wypowiedzenie możesz złożyć również telefonicznie, ale wtedy konieczne jest dostarczenie do nas podpisanego oświadczenia w oryginale (korespondencyjnie).
27-08-2020 10:46
Witam.
Wspomina Pan o rozwiązaniu w trybie natychmiastowym i podaniu przyczyn. A można w banowości elektronicznej zamknac kartę w normalnym trybie z 1 mieiecznym wypowiedzeniem?
27-08-2020 10:50
@barracuda76 opisane rozwiązanie zostało wprowadzone wyjątkowo - na skutek pandemii. To jedyne możliwe rozwiązanie, polegające na odstępstwie od zawartej umowy..
03-09-2020 15:26
Może inaczej,proszę o jasną odpowiedź, jak dla 7 latka ;-)
Czy proponowana forma wypowiedzenia umowy o KK poprzez wiadomość w bankowośći internetowej w trybie natychmiastowym z jakimś wyjaśnieniem (to że nie chcę niepotrzebnie się narażać na ewentualne zakażenie jest wystarczającym powodem do zerwania umowy w trybie natychmiastowym?) nie ponosi za sobą konsekwencji finasowych dla mnie, czy też muszę się jednak udać do placówki żeby wypowiedzieć umowę w normalnym trybie, żeby nic mnie to nie kosztowało?
04-09-2020 15:48
@barracuda76 Powód do zamknięcia karty musi być przede wszystkim prawdziwy
To rozwiązanie wprowadziliśmy na czas pandemii, myślę, że na podstawie tej informacji możesz wywnioskować, czy Twój powód jest wystarczający.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |