02-09-2020 20:15
02-09-2020 20:39
03-09-2020 22:31 | Edytowano: 03-09-2020 23:26
Saldo dostępne to rzeczywista kwota pieniędzy, jaką dysponujesz w danym momencie. Prezentujemy je pomniejszone o blokady dla płatności kartą. Wliczamy do niego również limit zadłużenia w koncie. Jeśli na Twoje konto wpłynie wynagrodzenie, automatycznie uzupełni ono wykorzystaną kwotę limitu - 528,59 zł (na bieżący dzień).
W saldzie bieżącym uwzględniamy wszystkie transakcje, które są już zaksięgowane. Nie wliczamy do niego limitu zadłużenia. Możliwe, że na koncie prezentujemy błędnie rozliczoną płatność. Tutaj, nie mam wglądu do Twoich danych w systemie. Abyśmy mogli to dla Ciebie wyjaśnić, proszę - napisz do nas przez czat, w Moim ING. Czatujemy od poniedziałku do piątku, od 8:00 do 24:00 oraz w soboty od 8:00 do 22:00.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |