21-08-2018 10:52
Właśnie wymieniono mi kartę kredytową na nową - i nie jest zbliżeniowa. Czy to znaczy że KK są wydawane w wersji zbliżeniowej tylko na życzenie?
22-08-2018 11:05
Jeśli Twoja karta utraciła ważność, automatycznie wyślemy do Ciebie kartę odnowioną - taką z jakiej korzystałeś do tej pory. Napisz do nas przez czat, po zalogowaniu do Mojego ING lub zadzwoń - (32) 357 00 69. Przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie i wyślemy do Ciebie nową kartę Zbliżeniową.
23-08-2018 21:48
1. Tak, karta utraciła ważnść
2. Wysłaliście nową
3. Wcześniej w wątku sugerowaliście że nowe będą już zbliżeniowe
4. Moja nowa karta jednak nie jest zbliżeniowa
Stąd moje pytanie "czy nie dostanie się karty zbliżeniowej dopóki się o to nie poprosi?"
Dalej zostaje bez odpowiedzi.
24-08-2018 22:21 | Edytowano: 24-08-2018 22:23
Obecnie nowe karty kredytowe(prywatne) mają funkcję zbliżeniową.
W przypadku Złotej karty kredytowej - dla umów, które były podpisane od 20.08.18 r. - wysyłamy karty z taką funkcją.
Jeżeli masz Złotą kartę kredytową Visa i w tym miesiącu otrzymałeś odnowioną - będzie ona jeszcze bez tej funkcji.
W tej sytuacji proszę, skontaktuj się z nami 32 357 00 12. Przyjmiemy dyspozycję wymiany karty na zbliżeniową.
Jeżeli źle Cię zrozumiałam i masz na myśli kartę kredytową Mastercard lub Visa - również skontaktuj się z nami telefonicznie.
Sprawdzimy to.
25-08-2018 02:24
Tak też zrobię, ale dopiero po wakacjach bo teraz karta jest mi potrzebna (wcześniej wyczytałem że w momencie prośby o wymianę stara zostanie zablokowana). I TAK, to złota Visa, czyli wszystko już jasne.
22-04-2019 12:33 | Edytowano: 22-04-2019 12:41
A czy planujecie wprowadzić funkcję płatności zbliżeniowych do kart kredytowych dla przedsiębiorców ?
Jeżeli tak, to jest jakiś kalendarz ich wprowadzenia?
Ewentualnie czy jest plan wprowadzenia możliwości korzystania z kart kredytowych dla przedsiębiorców przez GPay?
23-04-2019 17:23 | Edytowano: 23-04-2019 17:27
__arti Wydajemy karty kredytowe dla przedsiębiorców od sierpnia 2018 r. Dotyczy to nowych i odnowionych kart.
Jeśli masz kartę bez tej funkcji, to zadzwoń na całodobową infolinię pod numerem 32 357 00 12.
Zareklamujemy Twoją kartę. Do 8 dni roboczych otrzymasz nową, zbliżeniową kartę.
Do do Google Pay - analizujemy ten temat. Dzisiaj nie możemy potwierdzić konkretnej daty.
U mnie też wydłużyli,przed chwilą zobaczyłem w aplikacji
04-11-2024