Odpowiedz

Karta Visa zbliżeniowa - opłaty

Czy do limitu 300 zł uprawniającego do anulowania opłaty za kartę są również wliczane operacje transakcji internetowych w walutach innych krajów niż PL (np. USD) ?

Odpowiedz
0 Lajków
kermu
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
02-06-2018
Wiadomość 1 z 6 (5 915 wyświetleń)

Re: Karta Visa zbliżeniowa - opłaty

Transakcje o których piszesz wliczają się do limitu 300 zł, który pozwoli Ci na uniknięcie miesięcznej opłaty za kartę. Do tego limitu wliczamy transakcje bezgotówkowe kartą, które wykonujesz osobiście w punkcie handlowo-usługowym jak również te internetowe. Płatności bezgotówkowe w innych walutach wykonane tą samą kartą też są brane pod uwagę Emotikon: Szczęśliwy

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 6 (5 836 wyświetleń)

Re: Karta Visa zbliżeniowa - opłaty

Dziękuję za odpowiedź. Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
kermu
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
02-06-2018
Wiadomość 3 z 6 (5 822 wyświetleń)

Re: Karta Visa zbliżeniowa - opłaty

Nie ma za co Emotikon: Mrugający 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 6 (5 821 wyświetleń)

Re: Karta Visa zbliżeniowa - opłaty

W TOIP jest napisane, że należy wykonać transakcje na minimum 300 zł aby uniknąć opłaty za debetówkę VISA zbliżeniowa. Czy dobrze rozumiem, że liczy się data fizycznej płatności? Nie muszą to być transakcje zaksięgowane?

Odpowiedz
0 Lajków
jurak
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
0
12-08-2016
Wiadomość 5 z 6 (4 325 wyświetleń)

Re: Karta Visa zbliżeniowa - opłaty

jurak, płatności bezgotówkowe na sumę 300 zł powinieneś wykonać w okresie rozliczeniowym (od 29 dnia miesiąca do 28 dnia miesiąca kolejnego) - nie wymagamy ich rozliczenia (zaksięgowania) w tym samym czasie Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 6 z 6 (4 302 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy