Odpowiedz

Karta Visa zbliżeniowa - opłaty

Czy do limitu 300 zł uprawniającego do anulowania opłaty za kartę są również wliczane operacje transakcji internetowych w walutach innych krajów niż PL (np. USD) ?

Odpowiedz
0 Lajków
kermu
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
02-06-2018
Wiadomość 1 z 6 (6 466 wyświetleń)

Re: Karta Visa zbliżeniowa - opłaty

Transakcje o których piszesz wliczają się do limitu 300 zł, który pozwoli Ci na uniknięcie miesięcznej opłaty za kartę. Do tego limitu wliczamy transakcje bezgotówkowe kartą, które wykonujesz osobiście w punkcie handlowo-usługowym jak również te internetowe. Płatności bezgotówkowe w innych walutach wykonane tą samą kartą też są brane pod uwagę Emotikon: Szczęśliwy

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 2 z 6 (6 387 wyświetleń)

Re: Karta Visa zbliżeniowa - opłaty

Dziękuję za odpowiedź. Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
kermu
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
02-06-2018
Wiadomość 3 z 6 (6 373 wyświetleń)

Re: Karta Visa zbliżeniowa - opłaty

Nie ma za co Emotikon: Mrugający 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 4 z 6 (6 372 wyświetleń)

Re: Karta Visa zbliżeniowa - opłaty

W TOIP jest napisane, że należy wykonać transakcje na minimum 300 zł aby uniknąć opłaty za debetówkę VISA zbliżeniowa. Czy dobrze rozumiem, że liczy się data fizycznej płatności? Nie muszą to być transakcje zaksięgowane?

Odpowiedz
0 Lajków
jurak
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
0
12-08-2016
Wiadomość 5 z 6 (4 876 wyświetleń)

Re: Karta Visa zbliżeniowa - opłaty

jurak, płatności bezgotówkowe na sumę 300 zł powinieneś wykonać w okresie rozliczeniowym (od 29 dnia miesiąca do 28 dnia miesiąca kolejnego) - nie wymagamy ich rozliczenia (zaksięgowania) w tym samym czasie Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
589
126
19-03-2018
Wiadomość 6 z 6 (4 853 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy