Odpowiedz

Wadliwa karta

Dzień dobry!
Nie mogłem aktywować karty. Po nadaniu pinu przez połączenie z infolinią dalej nie mogę z niej korzystać. Prawdopodobnie karta posiada jakąś wadę bo ze zbliżaka korzystam normalnie.
I tu nie pytanie. Mam kartę z własnym wzorem. Co zrobić aby zareklamować kartę i otrzymać kolejną z takim samym wzorem? Da się?
Odpowiedz
0 Lajków
Wolfik15
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
25-04-2019
Wiadomość 1 z 2 (2 615 wyświetleń)

Re: Wadliwa karta

@Wolfik15 Zadzwoń do nas i zareklamuj kartę. W tej sytuacji otrzymasz kartę z takim samym wizerunkiem jaką posiadałeś Emotikon: Szczęśliwy
Infolinia jest dostępna pod numerem +48 32 357 00 69.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 2 (2 612 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy