Dzień dobry! Nie mogłem aktywować karty. Po nadaniu pinu przez połączenie z infolinią dalej nie mogę z niej korzystać. Prawdopodobnie karta posiada jakąś wadę bo ze zbliżaka korzystam normalnie. I tu nie pytanie. Mam kartę z własnym wzorem. Co zrobić aby zareklamować kartę i otrzymać kolejną z takim samym wzorem? Da się?
@Wolfik15 Zadzwoń do nas i zareklamuj kartę. W tej sytuacji otrzymasz kartę z takim samym wizerunkiem jaką posiadałeś
Infolinia jest dostępna pod numerem +48 32 357 00 69.
To u mnie podobnie tylko ponowne dostarczenie dokumentów zmieniło status w środę i mam rzekomy termin na przyszły tydzień w majówkę. Czy wiecie już ile się czeka na podpisanie umowy?
To trochę zawiłe, bo niby mieliśmy już wszystko w poniedziałek 15.04, później w środę 17.04, że mamy dostarczyć dokumenty i dokumenty dostarczyliśmy tego samego dnia, status z “dostarczenia” na mamy j...