04-06-2019 12:12
04-06-2019 12:32
@Wolfik15 Zadzwoń do nas i zareklamuj kartę. W tej sytuacji otrzymasz kartę z takim samym wizerunkiem jaką posiadałeś ![]()
Infolinia jest dostępna pod numerem +48 32 357 00 69.
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |