04-06-2019 22:16
Mam taki problem, tydzień temu ktoś wypłacił z mojego konta z bankomatu kwotę o wartości 280 euro. Zgłosiłem ten fakt do banku, jednak wizyte na policji mam dopiero 11 czerwca (przebywam w Holandii, podobno tutaj to standard). Czy te pieniądze mam szanse odzyskać? Nigdy nikomu nie udostępnialem mojego pinu ani nie użyczałem karty, w momencie kradzieży pieniedzy karte miałem przy sobie w kieszeni, wczesniej zgubiłem kartę potem ją znalazłem bo mialem dwie jednak okazało sie iż ta karta od bardzo dawna jest nieaktywna. Z tych nerwów nie porobiłem ss w aplikacji ze ktoś wyjąl te pieniądze, jednak pamietam dokaldny adres, mam teraz wszystko poblokowane, karty, jak i dostęp do konta online. Gdzie i jak mogę sie dowiedziec (nie wracając do Polski) Co dzieje się z tym zgłoszeniem?
I jakie mam szanse na odzyskanie tych pieniędzy?
(Przepraszam za chaotyczne pisanie, ale ejstem trochę zdenerwowany)
04-06-2019 23:56
Rozumiem, że jesteś zdenerwowany. Bardzo dobrze, że zgłosiłeś nam całą sprawę. Dzięki temu będziemy mogli podjąć odpowiednie działania w Twojej sprawie, aby odzyskać Twoje pieniądze.
Jeśli nie masz dostępu do Mojego ING, to status reklamacji sprawdzimy telefonicznie pod numerem +48 32 357 00 69. Infolinia jest dostępna całą dobę.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |