04-06-2019 22:16
Mam taki problem, tydzień temu ktoś wypłacił z mojego konta z bankomatu kwotę o wartości 280 euro. Zgłosiłem ten fakt do banku, jednak wizyte na policji mam dopiero 11 czerwca (przebywam w Holandii, podobno tutaj to standard). Czy te pieniądze mam szanse odzyskać? Nigdy nikomu nie udostępnialem mojego pinu ani nie użyczałem karty, w momencie kradzieży pieniedzy karte miałem przy sobie w kieszeni, wczesniej zgubiłem kartę potem ją znalazłem bo mialem dwie jednak okazało sie iż ta karta od bardzo dawna jest nieaktywna. Z tych nerwów nie porobiłem ss w aplikacji ze ktoś wyjąl te pieniądze, jednak pamietam dokaldny adres, mam teraz wszystko poblokowane, karty, jak i dostęp do konta online. Gdzie i jak mogę sie dowiedziec (nie wracając do Polski) Co dzieje się z tym zgłoszeniem?
I jakie mam szanse na odzyskanie tych pieniędzy?
(Przepraszam za chaotyczne pisanie, ale ejstem trochę zdenerwowany)
04-06-2019 23:56
Rozumiem, że jesteś zdenerwowany. Bardzo dobrze, że zgłosiłeś nam całą sprawę. Dzięki temu będziemy mogli podjąć odpowiednie działania w Twojej sprawie, aby odzyskać Twoje pieniądze.
Jeśli nie masz dostępu do Mojego ING, to status reklamacji sprawdzimy telefonicznie pod numerem +48 32 357 00 69. Infolinia jest dostępna całą dobę.
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |