04-06-2019 22:16
Mam taki problem, tydzień temu ktoś wypłacił z mojego konta z bankomatu kwotę o wartości 280 euro. Zgłosiłem ten fakt do banku, jednak wizyte na policji mam dopiero 11 czerwca (przebywam w Holandii, podobno tutaj to standard). Czy te pieniądze mam szanse odzyskać? Nigdy nikomu nie udostępnialem mojego pinu ani nie użyczałem karty, w momencie kradzieży pieniedzy karte miałem przy sobie w kieszeni, wczesniej zgubiłem kartę potem ją znalazłem bo mialem dwie jednak okazało sie iż ta karta od bardzo dawna jest nieaktywna. Z tych nerwów nie porobiłem ss w aplikacji ze ktoś wyjąl te pieniądze, jednak pamietam dokaldny adres, mam teraz wszystko poblokowane, karty, jak i dostęp do konta online. Gdzie i jak mogę sie dowiedziec (nie wracając do Polski) Co dzieje się z tym zgłoszeniem?
I jakie mam szanse na odzyskanie tych pieniędzy?
(Przepraszam za chaotyczne pisanie, ale ejstem trochę zdenerwowany)
04-06-2019 23:56
Rozumiem, że jesteś zdenerwowany. Bardzo dobrze, że zgłosiłeś nam całą sprawę. Dzięki temu będziemy mogli podjąć odpowiednie działania w Twojej sprawie, aby odzyskać Twoje pieniądze.
Jeśli nie masz dostępu do Mojego ING, to status reklamacji sprawdzimy telefonicznie pod numerem +48 32 357 00 69. Infolinia jest dostępna całą dobę.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
1 | |
1 | |
1 |