Odpowiedz

Kradzież pieniędzy z konta

Mam taki problem, tydzień temu ktoś wypłacił z mojego konta z bankomatu kwotę o wartości 280 euro. Zgłosiłem ten fakt do banku, jednak wizyte na policji mam dopiero 11 czerwca (przebywam w Holandii, podobno tutaj to standard). Czy te pieniądze mam szanse odzyskać? Nigdy nikomu nie udostępnialem mojego pinu ani nie użyczałem karty, w momencie kradzieży pieniedzy karte miałem przy sobie w kieszeni, wczesniej zgubiłem kartę potem ją znalazłem bo mialem dwie jednak okazało sie iż ta karta od bardzo dawna jest nieaktywna. Z tych nerwów nie porobiłem ss w aplikacji ze ktoś wyjąl te pieniądze, jednak pamietam dokaldny adres, mam teraz wszystko poblokowane, karty, jak i dostęp do konta online. Gdzie i jak mogę sie dowiedziec (nie wracając do Polski) Co dzieje się z tym zgłoszeniem?
I jakie mam szanse na odzyskanie tych pieniędzy?
(Przepraszam za chaotyczne pisanie, ale ejstem trochę zdenerwowany)

Odpowiedz
0 Lajków
Hoyy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
04-06-2019
Wiadomość 1 z 2 (4 309 wyświetleń)

Re: Kradzież pieniędzy z konta

Rozumiem, że jesteś zdenerwowany. Bardzo dobrze, że zgłosiłeś nam całą sprawę. Dzięki temu będziemy mogli podjąć odpowiednie działania w Twojej sprawie, aby odzyskać Twoje pieniądze. 
Jeśli nie masz dostępu do Mojego ING, to status reklamacji sprawdzimy telefonicznie pod numerem +48 32 357 00 69. Infolinia jest dostępna całą dobę. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1100
222
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (4 295 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy