05-06-2019 22:32
Dzień dobry! Mam pytanie odnośnie rozliczenia płatności kartą podpiętą do konta walutowego.
Zapłaciłem przez internet kartą, która jest podpięta zarówno do konta w PLN jak i w EUR. Niestety nie zauważyłem, że nie mam środków na koncie walutowym. Obecnie środki na karcie zostały zablokowane i domyślam się, że zostaną rozliczone za kilka dni. Czy jeśli zasilę teraz konto walutowe to w rozliczeniu środki zostaną pobrane z konta w EUR czy w PLN, według stanu z momentu blokady?
06-06-2019 22:22
Jeżeli płacisz kartą w innej walucie, ważne abyś na koncie walutowym zapewnił odpowiednią ilość pieniędzy. W sytuacji, gdy zabraknie środków, transakcje zrealizujemy z konta w PLN. Rozliczymy ją również na koncie w PLN, nawet jeżeli na rachunek w EUR wpłynie przelew.
Czy można w aplikacji uwolnić kwotę doładowania telefonu w sieci ORANGE i wprowadzić możliwość jej wpisania ręcznie?
Teraz jest lista doładowań, która nie pasuje do aktualnych cen pakietów. Mam pakiet
... 10-02-2025Witam, próbuję się zalogować za pomocą profilu zaufanego poprzez bank i wyskakuje po wybraniu banku błąd Moje ID " Wystąpił błąd, Przepraszamy coś poszło nie tak, identyfikator problemu176334344949966
... 10-02-2025Dzień Dobry
W tym tygodniu czekam na przelew, który nie będzie większy od kwoty wolnej od zajęcia na rachunku bankowym. Kwoty wolnej od zajęcia też jeszcze nie wykorzystałem w tym miesiącu. Czy przych
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
1 | |
1 | |
1 |