Odpowiedz

Blokada środków na karcie do konta walutowego

Dzień dobry! Mam pytanie odnośnie rozliczenia płatności kartą podpiętą do konta walutowego.

Zapłaciłem przez internet kartą, która jest podpięta zarówno do konta w PLN jak i w EUR. Niestety nie zauważyłem, że nie mam środków na koncie walutowym. Obecnie środki na karcie zostały zablokowane i domyślam się, że zostaną rozliczone za kilka dni. Czy jeśli zasilę teraz konto walutowe to w rozliczeniu środki zostaną pobrane z konta w EUR czy w PLN, według stanu z momentu blokady?

Odpowiedz
0 Lajków
krl10g
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
07-12-2018
Wiadomość 1 z 2 (6 899 wyświetleń)

Re: Blokada środków na karcie do konta walutowego

Jeżeli płacisz kartą w innej walucie, ważne abyś na koncie walutowym zapewnił odpowiednią ilość pieniędzy. W sytuacji, gdy zabraknie środków, transakcje zrealizujemy z konta w PLN. Rozliczymy ją również na koncie w PLN, nawet jeżeli na rachunek w EUR wpłynie przelew. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (6 865 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Szybka płatność

Forum nie służy do wyjaśniania spraw związanych z bezpieczeństwem, bo nie możemy tutaj niczego sprawdzić. Napisz do nas na czacie w Moim ING. Wystarczy, że wybierzesz opcję Czat – w prawym, dolnym rog

...

25-01-2025
Szybka płatność

Dzień dobry, przy zamówieniu w sklepie internetowym chciałam dokonać "szybkiej płatności". Zostałam przekierowana na stronę ING, kliknęłam "potwierdź" i zamiast jednego sms z kodem potwierdzającym dos

...

25-01-2025
Re.: Zmiana taryfy ing dla firm (JDG)

Ja złożyłem reklamację na koncie firmowym, bo płacimy a chuja działa - aplikacja zepsuta od roku, stan kont się nie aktualizuje na bieżąco, brak ciemnego motywu, aby wejść w konto trzeba klikać 2 razy...

25-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy