05-06-2019 22:32
Dzień dobry! Mam pytanie odnośnie rozliczenia płatności kartą podpiętą do konta walutowego.
Zapłaciłem przez internet kartą, która jest podpięta zarówno do konta w PLN jak i w EUR. Niestety nie zauważyłem, że nie mam środków na koncie walutowym. Obecnie środki na karcie zostały zablokowane i domyślam się, że zostaną rozliczone za kilka dni. Czy jeśli zasilę teraz konto walutowe to w rozliczeniu środki zostaną pobrane z konta w EUR czy w PLN, według stanu z momentu blokady?
06-06-2019 22:22
Jeżeli płacisz kartą w innej walucie, ważne abyś na koncie walutowym zapewnił odpowiednią ilość pieniędzy. W sytuacji, gdy zabraknie środków, transakcje zrealizujemy z konta w PLN. Rozliczymy ją również na koncie w PLN, nawet jeżeli na rachunek w EUR wpłynie przelew.
Dzień dobry,
mam pytanie o ofertę private banking. Wg opisu na stronie ING, kryterium do skorzystania z oferty to "inwestycje min. 500 tys. zł lub
aktywa min. 1 mln zł".
Czy do inwestycji wliczają się w
... 22-03-2025Dzień dobry,
mam pytanie o to, jak rozliczany jest limit wejść do saloników Priority Pass w ofercie dla karty kredytowej - platynowej.
Czy limit 4 wejść dla posiadacza (+2 dla osoby towarzyszącej) jest
... 22-03-2025Dzien dobry,
Nie wiem czy juz ten temat byl poruszany, nie moglem znalesc podobnego tematu wiec zapytam - co sie stalo z mozliwoscia oplacania parkowania w strefach platnego parkowania w Gdyni poprzez
... 22-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
1 | |
1 |