Odpowiedz

Karta Visa zbliżeniowa - opłaty

Czy do limitu 300 zł uprawniającego do anulowania opłaty za kartę są również wliczane operacje transakcji internetowych w walutach innych krajów niż PL (np. USD) ?

Odpowiedz
0 Lajków
kermu
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
02-06-2018
Wiadomość 1 z 6 (6 762 wyświetleń)

Re: Karta Visa zbliżeniowa - opłaty

Transakcje o których piszesz wliczają się do limitu 300 zł, który pozwoli Ci na uniknięcie miesięcznej opłaty za kartę. Do tego limitu wliczamy transakcje bezgotówkowe kartą, które wykonujesz osobiście w punkcie handlowo-usługowym jak również te internetowe. Płatności bezgotówkowe w innych walutach wykonane tą samą kartą też są brane pod uwagę Emotikon: Szczęśliwy

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 2 z 6 (6 683 wyświetleń)

Re: Karta Visa zbliżeniowa - opłaty

Dziękuję za odpowiedź. Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
kermu
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
02-06-2018
Wiadomość 3 z 6 (6 669 wyświetleń)

Re: Karta Visa zbliżeniowa - opłaty

Nie ma za co Emotikon: Mrugający 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 4 z 6 (6 668 wyświetleń)

Re: Karta Visa zbliżeniowa - opłaty

W TOIP jest napisane, że należy wykonać transakcje na minimum 300 zł aby uniknąć opłaty za debetówkę VISA zbliżeniowa. Czy dobrze rozumiem, że liczy się data fizycznej płatności? Nie muszą to być transakcje zaksięgowane?

Odpowiedz
0 Lajków
jurak
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
0
12-08-2016
Wiadomość 5 z 6 (5 172 wyświetleń)

Re: Karta Visa zbliżeniowa - opłaty

jurak, płatności bezgotówkowe na sumę 300 zł powinieneś wykonać w okresie rozliczeniowym (od 29 dnia miesiąca do 28 dnia miesiąca kolejnego) - nie wymagamy ich rozliczenia (zaksięgowania) w tym samym czasie Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 6 z 6 (5 149 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Podobna sytuacja. Tylko u mnie karta jest ważna i jej ważność się teraz nie kończy, ale SMS (Twoja karta VISA zbliżeniowa została usunięta z Google Pay. Aby płacić z Google Pay, dodaj ją ponownie lub ...

26-04-2025
Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy, ale pobrał je z konta

Dziękujemy za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o jak najszybszą odpowiedź na reklamację do analityków.

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy