Odpowiedz

Karta ING nie dociera

Dzień dobry,

zamówiłam pierwszą kartę do swojego indywidualnego konta ING i nie dotarła ona we wskazanym terminie. Zgodnie z zaleceniem zastrzegłam kartę i zamówiłam na infolinii drugą. Druga karta także nie dociera (minęły właśnie 3 tygodnie od jej wysłania). Zadzwoniłam na infolinię z pytaniem czy można zamówić kolejną kartę i wysłać ją rejestrowaną przesyłką. Dostałam informację, że za kuriera musiałabym dopłacić z własnej kieszeni 50 zł. Nie czuję się odpowiedzialna na to, że karty nie docierają, a ja jestem półtora miesiąca bez karty do tego konta, a na dodatek mam ponosić koszty za rejestrowaną wysyłkę. Co mogę zrobić w tej sytuacji, by w końcu uzyskać kartę do mojego konta szybko i bez dopłat z mojej strony?

Odpowiedz
0 Lajków
arkp_98
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-10-2023
Wiadomość 1 z 2 (3 084 wyświetleń)

Re: Karta ING nie dociera

W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej. Sprawdzimy, co możemy dla Ciebie zrobić, byś nie ponosiła dodatkowych kosztów.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
591
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 038 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Prowizja pośrednika hipotecznego

Dzień dobry, czy pośrednik kredytowy może dobrowolnie zrzec się prowizji przy składaniu wniosków kredytowych?

22-12-2024
Rejestracja działalności jednoosobowej - kod pkd

Dobry wieczór,
Jaki format kodu PKD wpisać w rubryce "rodzaj działalności gospodarczej"? Próbowałam już wszystkiego i nic nie wyszukuje wysxukiwarka

20-12-2024
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz

...

20-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy