09-10-2023 16:27
Dzień dobry,
zamówiłam pierwszą kartę do swojego indywidualnego konta ING i nie dotarła ona we wskazanym terminie. Zgodnie z zaleceniem zastrzegłam kartę i zamówiłam na infolinii drugą. Druga karta także nie dociera (minęły właśnie 3 tygodnie od jej wysłania). Zadzwoniłam na infolinię z pytaniem czy można zamówić kolejną kartę i wysłać ją rejestrowaną przesyłką. Dostałam informację, że za kuriera musiałabym dopłacić z własnej kieszeni 50 zł. Nie czuję się odpowiedzialna na to, że karty nie docierają, a ja jestem półtora miesiąca bez karty do tego konta, a na dodatek mam ponosić koszty za rejestrowaną wysyłkę. Co mogę zrobić w tej sytuacji, by w końcu uzyskać kartę do mojego konta szybko i bez dopłat z mojej strony?
10-10-2023 16:38
W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej. Sprawdzimy, co możemy dla Ciebie zrobić, byś nie ponosiła dodatkowych kosztów.
Dzień dobry,
wejście do saloniku dla użytkownika Platynowej karty kredytowej Mastercard (4 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD) oraz osób towarzyszących (2 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD z
Dzień dobry,
w tej chwili nie wyszukasz i nie opłacisz parkingów w Gdyni. Jeśli chcesz parkować w tym mieście, skorzystaj z tradycyjnego parkomatu. W pozostałych miastach nasza usługa działa prawidłowo
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
1 | |
1 |