Odpowiedz

Karta ING nie dociera

Dzień dobry,

zamówiłam pierwszą kartę do swojego indywidualnego konta ING i nie dotarła ona we wskazanym terminie. Zgodnie z zaleceniem zastrzegłam kartę i zamówiłam na infolinii drugą. Druga karta także nie dociera (minęły właśnie 3 tygodnie od jej wysłania). Zadzwoniłam na infolinię z pytaniem czy można zamówić kolejną kartę i wysłać ją rejestrowaną przesyłką. Dostałam informację, że za kuriera musiałabym dopłacić z własnej kieszeni 50 zł. Nie czuję się odpowiedzialna na to, że karty nie docierają, a ja jestem półtora miesiąca bez karty do tego konta, a na dodatek mam ponosić koszty za rejestrowaną wysyłkę. Co mogę zrobić w tej sytuacji, by w końcu uzyskać kartę do mojego konta szybko i bez dopłat z mojej strony?

Odpowiedz
0 Lajków
arkp_98
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-10-2023
Wiadomość 1 z 2 (1 279 wyświetleń)

Re: Karta ING nie dociera

W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej. Sprawdzimy, co możemy dla Ciebie zrobić, byś nie ponosiła dodatkowych kosztów.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
527
118
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 233 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: iOS 17.4 - BLIK zbliżeniowy

Odpowiedź nie na temat, dzięki.
Ja nie pytam o to gdzie informujecie o nowościach tylko o to, czy jest w ogóle na co czekać…

26-02-2024
Re: iOS 17.4 - BLIK zbliżeniowy

Jeśli cokolwiek się zmieni będziemy informować o nowościach przy okazji o aktualizacji aplikacji oraz na naszej stronie.

26-02-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Dziękujemy za opinię - przekazaliśmy uwagi do odpowiedniej jednostki.
**
taki żart Emotikon: Mrugający

26-02-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy