20-07-2019 22:38
Biorąc pod uwagę że jestem waszym klientem od 20 lat a razem z żoną od 11 lat. I wszystkie nasze wynagrodzenia od początku wpływają na wasze konto. I bank ma pełne rozeznanie w sprawie naszych wpływów i wydatków. Pomimo tego za każdym razem muszę wypełniać jakieś oświadczenia o wydatkach i dochodach mimo że wasz bank wszystko to ma podane na tacy. Przed wyjazdem wakacyjnych dla bezpieczeństwa chciałem sobie zwiększyć limit na karcie o 1500 zł, i już prawie minął tydzień a bank dalej rozpatruje wniosek. No na Boga jestem waszym klientem od 20 lat. Ile mam czekać na rozpatrzenie wniosku ???
21-07-2019 21:20
Rozumiem, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa. Wnioski o podwyższenie limitu zadłużenia w koncie lub limitu karty kredytowej rozpatrujemy do 5 dni roboczych.
W każdym wniosku kredytowym wymagamy wskazania źródła oraz kwoty dochodu. Obliczamy go sami tylko w przypadku tzw. ofert na klik, które przygotowujemy dla klientów w bankowości internetowej.
Mam nadzieję, że w najbliższym czasie otrzymasz od nas pozytywną decyzję.
21-07-2019 23:51
22-07-2019 22:38
Czy mógłbyś sprawdzić sekcję: Dane i ustawienia/Zgody i oświadczenia?
Jeżeli masz wyrażoną zgodę na prezentowanie ofert i profilowanie - możemy zaproponować Ci ofertę na klik.
Pozwala ona przy minimum formalności skorzystać z naszej oferty.
Dotyczy to również zwiększenia limitu na karcie kredytowej.
Jeżeli jednak nie masz wyrażonej takiej zgody - nie możemy poinformować Cię o takiej możliwości nawet, jeżeli od 20 lat korzystasz z naszych usług 😌
Pamiętaj, że możesz także skontaktować się z nami na czacie w Moim ING.
Specjalista sprawdzi informacje w systemie.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024