Odpowiedz

INWALIDZKA KARTA DEBETOWA !!!

[ Edytowane ]

Witam od jakiegoś czasu jestem DYSKRYMINOWANY  przez to , że posiadam konto i kartę debetową w ING .

Brak możliwości dokonywania płatności przez internet na portalach : Booking , Ryanair oraz innych .

Sytuacja sprzed tygodnia 4 bilety lotnicze w dwie strony 1100 zł .

Próba płatności - nic !!!

II - Nic

.

.

.

IV nic 

na drugi dzień udało się za pierwszym razem za pomocą karty mojego dziecka z M BANKU ale ....!!!!!!!! BILETY JUŻ O 1000 ZŁ DROŻSZE !!!!!

Co na to zajefajny i beznadziejny bank ING ????

kto zwróci różniecę , nie mówiąc o nerwach ......?

Kolejna akcja 2 dni później z Booking - kwota nie duża ok 900 euro .....

I

II

III próba i cały czas w kontakcie z włacicielem obiektu , który sugeruje - "masz złą kartę , zmień limit , transakcja odrzucona " zaczyna się czuć jak złodziej rozmawiam z gościem i wmawiam mu , że teraz napewno przejdzie i nic .........nie przechodzi - limit na maxa .

Robie szybki przelw za 5 złotych w noim nie-KOCHANYM banku na konto córki - i cyk przechodzi za pierwszym razem z jej konta w M BANKU!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!SUKCES CO ZA BANK MŁODA WYBRAŁA , I JAKA KARTA WSZĘDZIE DZIAŁA - M BANK RZĄDZI !!! - a ja stary i głupi od 10 lat w tym nIeudaczynm ING banku - co robić .

Reasumując w odpowiedzi od banku - informacja żeby kontaktować się z Booking , Ryanair - bo to ich wina !!!!

Zrobiłem to RYANAIR - kosztowało mnie to jedynie 26 zł wiecie ile tam za minute liczą ?????

Z Booking normalnie i co pierwsze pytanie "karta z ING - ja odpowiadam oczywiście - "PROBLEM JEST PO STRONIE BANKU - MAMY CAŁY CZAS TAKIE SYTUACJE  "

To tyle - miło mi było z Wani być ale traktujecie klienta jak JEŁOPA !!!! nie przeszło - WAL SIĘ NA RYJ TO TWOJA WINA - MY JESTEŚMY OK ! - dosłownie !

Pozdrawaim i nie zostawię tego tak bo nie po to mam tyle lat konto w tym banku aby byc ru.....m na kasę przez Wasze 3 D SECURE , które nie działają jak należy .

Odpowiedz
0 Lajków
Cobyr
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
14-05-2021
Wiadomość 1 z 4 (4 931 wyświetleń)

Re: INWALIDZKA KARTA DEBETOWA !!!

Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała Emotikon: Smutny Niestety przez Społeczność nie mam dostępu do danych w systemie, żeby to sprawdzić i wyjaśnić. W opisanej przez Ciebie sprawie, proszę o kontakt z naszą infolinią - 32 357 00 12 lub czatem w bankowości. Przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 888 wyświetleń)

Re: INWALIDZKA KARTA DEBETOWA !!!

[ Edytowane ]
Nie dam Ci lajka za tak pustą odpowiedź nie pisze tu żeby coś załatwić tylko jako przestroga dla tych co mają zamiar utopić swoje pieniądze w tak nieudacznym banku jak ING.
Nie wiem kim jesteś ale proszenie się o lajka to dziecinada i żenada . Równie dobrze mógłbym Cię poprosić oddaj mi mój stracony tysiąc...... A reklamację złożyłem tam gdzie trzeba, że a jak ją oleje ie to pojadę szerzej.
Domyślam się że jesteś Botem, a no chyba że ING takich pustaków zatrudnia co tylko o lajka potrafią prosić zanim zapoznają się z tematem....
Odpowiedz
0 Lajków
Cobyr
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
14-05-2021
Wiadomość 3 z 4 (4 876 wyświetleń)

Re: INWALIDZKA KARTA DEBETOWA !!!

Dzisiaj pożegnałem sie z tym bankiem co oszukuje klientów i wmawia im , że to problem nie po ich stronie .

K O N I E C 

Wiem , że nikt się tym nie przejmie ale już mam dość banku , w którym nic nie funkcjonuje .

Odpowiedz
0 Lajków
Cobyr
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
14-05-2021
Wiadomość 4 z 4 (4 408 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy