14-05-2021 08:32 | Edytowano: 14-05-2021 08:47
Witam od jakiegoś czasu jestem DYSKRYMINOWANY przez to , że posiadam konto i kartę debetową w ING .
Brak możliwości dokonywania płatności przez internet na portalach : Booking , Ryanair oraz innych .
Sytuacja sprzed tygodnia 4 bilety lotnicze w dwie strony 1100 zł .
Próba płatności - nic !!!
II - Nic
.
.
.
IV nic
na drugi dzień udało się za pierwszym razem za pomocą karty mojego dziecka z M BANKU ale ....!!!!!!!! BILETY JUŻ O 1000 ZŁ DROŻSZE !!!!!
Co na to zajefajny i beznadziejny bank ING ????
kto zwróci różniecę , nie mówiąc o nerwach ......?
Kolejna akcja 2 dni później z Booking - kwota nie duża ok 900 euro .....
I
II
III próba i cały czas w kontakcie z włacicielem obiektu , który sugeruje - "masz złą kartę , zmień limit , transakcja odrzucona " zaczyna się czuć jak złodziej rozmawiam z gościem i wmawiam mu , że teraz napewno przejdzie i nic .........nie przechodzi - limit na maxa .
Robie szybki przelw za 5 złotych w noim nie-KOCHANYM banku na konto córki - i cyk przechodzi za pierwszym razem z jej konta w M BANKU!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!SUKCES CO ZA BANK MŁODA WYBRAŁA , I JAKA KARTA WSZĘDZIE DZIAŁA - M BANK RZĄDZI !!! - a ja stary i głupi od 10 lat w tym nIeudaczynm ING banku - co robić .
Reasumując w odpowiedzi od banku - informacja żeby kontaktować się z Booking , Ryanair - bo to ich wina !!!!
Zrobiłem to RYANAIR - kosztowało mnie to jedynie 26 zł wiecie ile tam za minute liczą ?????
Z Booking normalnie i co pierwsze pytanie "karta z ING - ja odpowiadam oczywiście - "PROBLEM JEST PO STRONIE BANKU - MAMY CAŁY CZAS TAKIE SYTUACJE "
To tyle - miło mi było z Wani być ale traktujecie klienta jak JEŁOPA !!!! nie przeszło - WAL SIĘ NA RYJ TO TWOJA WINA - MY JESTEŚMY OK ! - dosłownie !
Pozdrawaim i nie zostawię tego tak bo nie po to mam tyle lat konto w tym banku aby byc ru.....m na kasę przez Wasze 3 D SECURE , które nie działają jak należy .
15-05-2021 07:14
Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała Niestety przez Społeczność nie mam dostępu do danych w systemie, żeby to sprawdzić i wyjaśnić. W opisanej przez Ciebie sprawie, proszę o kontakt z naszą infolinią - 32 357 00 12 lub czatem w bankowości. Przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie.
15-05-2021 09:43 | Edytowano: 15-05-2021 09:44
21-07-2021 12:41
Dzisiaj pożegnałem sie z tym bankiem co oszukuje klientów i wmawia im , że to problem nie po ich stronie .
K O N I E C
Wiem , że nikt się tym nie przejmie ale już mam dość banku , w którym nic nie funkcjonuje .
U mnie pomogło zapisanie ww. numeru w książce.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |