Odpowiedz

INWALIDZKA KARTA DEBETOWA !!!

[ Edytowane ]

Witam od jakiegoś czasu jestem DYSKRYMINOWANY  przez to , że posiadam konto i kartę debetową w ING .

Brak możliwości dokonywania płatności przez internet na portalach : Booking , Ryanair oraz innych .

Sytuacja sprzed tygodnia 4 bilety lotnicze w dwie strony 1100 zł .

Próba płatności - nic !!!

II - Nic

.

.

.

IV nic 

na drugi dzień udało się za pierwszym razem za pomocą karty mojego dziecka z M BANKU ale ....!!!!!!!! BILETY JUŻ O 1000 ZŁ DROŻSZE !!!!!

Co na to zajefajny i beznadziejny bank ING ????

kto zwróci różniecę , nie mówiąc o nerwach ......?

Kolejna akcja 2 dni później z Booking - kwota nie duża ok 900 euro .....

I

II

III próba i cały czas w kontakcie z włacicielem obiektu , który sugeruje - "masz złą kartę , zmień limit , transakcja odrzucona " zaczyna się czuć jak złodziej rozmawiam z gościem i wmawiam mu , że teraz napewno przejdzie i nic .........nie przechodzi - limit na maxa .

Robie szybki przelw za 5 złotych w noim nie-KOCHANYM banku na konto córki - i cyk przechodzi za pierwszym razem z jej konta w M BANKU!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!SUKCES CO ZA BANK MŁODA WYBRAŁA , I JAKA KARTA WSZĘDZIE DZIAŁA - M BANK RZĄDZI !!! - a ja stary i głupi od 10 lat w tym nIeudaczynm ING banku - co robić .

Reasumując w odpowiedzi od banku - informacja żeby kontaktować się z Booking , Ryanair - bo to ich wina !!!!

Zrobiłem to RYANAIR - kosztowało mnie to jedynie 26 zł wiecie ile tam za minute liczą ?????

Z Booking normalnie i co pierwsze pytanie "karta z ING - ja odpowiadam oczywiście - "PROBLEM JEST PO STRONIE BANKU - MAMY CAŁY CZAS TAKIE SYTUACJE  "

To tyle - miło mi było z Wani być ale traktujecie klienta jak JEŁOPA !!!! nie przeszło - WAL SIĘ NA RYJ TO TWOJA WINA - MY JESTEŚMY OK ! - dosłownie !

Pozdrawaim i nie zostawię tego tak bo nie po to mam tyle lat konto w tym banku aby byc ru.....m na kasę przez Wasze 3 D SECURE , które nie działają jak należy .

Odpowiedz
0 Lajków
Cobyr
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
14-05-2021
Wiadomość 1 z 4 (776 wyświetleń)

Re: INWALIDZKA KARTA DEBETOWA !!!

Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała Emotikon: Smutny Niestety przez Społeczność nie mam dostępu do danych w systemie, żeby to sprawdzić i wyjaśnić. W opisanej przez Ciebie sprawie, proszę o kontakt z naszą infolinią - 32 357 00 12 lub czatem w bankowości. Przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Moderator
Moderator icon
614
152
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (733 wyświetleń)

Re: INWALIDZKA KARTA DEBETOWA !!!

[ Edytowane ]
Nie dam Ci lajka za tak pustą odpowiedź nie pisze tu żeby coś załatwić tylko jako przestroga dla tych co mają zamiar utopić swoje pieniądze w tak nieudacznym banku jak ING.
Nie wiem kim jesteś ale proszenie się o lajka to dziecinada i żenada . Równie dobrze mógłbym Cię poprosić oddaj mi mój stracony tysiąc...... A reklamację złożyłem tam gdzie trzeba, że a jak ją oleje ie to pojadę szerzej.
Domyślam się że jesteś Botem, a no chyba że ING takich pustaków zatrudnia co tylko o lajka potrafią prosić zanim zapoznają się z tematem....
Odpowiedz
0 Lajków
Cobyr
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
14-05-2021
Wiadomość 3 z 4 (721 wyświetleń)

Re: INWALIDZKA KARTA DEBETOWA !!!

Dzisiaj pożegnałem sie z tym bankiem co oszukuje klientów i wmawia im , że to problem nie po ich stronie .

K O N I E C 

Wiem , że nikt się tym nie przejmie ale już mam dość banku , w którym nic nie funkcjonuje .

Odpowiedz
0 Lajków
Cobyr
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
14-05-2021
Wiadomość 4 z 4 (253 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Dwa konta jednego użytkownika, dwa urządzenia

Czy jest możliwość ustawienia aplikacji ing w taki sposób, że mając dwa konta otwarte, mieć z jednego urządzenia podgląd na oba konta, a z drugiego już tylko jedno?

01-08-2021
Uruchomienie drugiej transzy

Witam. Mam pytanie dotyczące rozliczenia pierwszej transzy kredytu hipotecznego na budowę domu oraz wypłaty drugiej transzy. Czy zanim złożę wniosek o uruchomienie kolejnej transzy na portalu ING powi...

01-08-2021
Re: Wpłatomat wciągnął pieniądze...

Proszę, sprawdź czy Twoja reklamacja została już rozpatrzona.

01-08-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy