14-05-2021 08:32 | Edytowano: 14-05-2021 08:47
Witam od jakiegoś czasu jestem DYSKRYMINOWANY przez to , że posiadam konto i kartę debetową w ING .
Brak możliwości dokonywania płatności przez internet na portalach : Booking , Ryanair oraz innych .
Sytuacja sprzed tygodnia 4 bilety lotnicze w dwie strony 1100 zł .
Próba płatności - nic !!!
II - Nic
.
.
.
IV nic
na drugi dzień udało się za pierwszym razem za pomocą karty mojego dziecka z M BANKU ale ....!!!!!!!! BILETY JUŻ O 1000 ZŁ DROŻSZE !!!!!
Co na to zajefajny i beznadziejny bank ING ????
kto zwróci różniecę , nie mówiąc o nerwach ......?
Kolejna akcja 2 dni później z Booking - kwota nie duża ok 900 euro .....
I
II
III próba i cały czas w kontakcie z włacicielem obiektu , który sugeruje - "masz złą kartę , zmień limit , transakcja odrzucona " zaczyna się czuć jak złodziej rozmawiam z gościem i wmawiam mu , że teraz napewno przejdzie i nic .........nie przechodzi - limit na maxa .
Robie szybki przelw za 5 złotych w noim nie-KOCHANYM banku na konto córki - i cyk przechodzi za pierwszym razem z jej konta w M BANKU!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!SUKCES CO ZA BANK MŁODA WYBRAŁA , I JAKA KARTA WSZĘDZIE DZIAŁA - M BANK RZĄDZI !!! - a ja stary i głupi od 10 lat w tym nIeudaczynm ING banku - co robić .
Reasumując w odpowiedzi od banku - informacja żeby kontaktować się z Booking , Ryanair - bo to ich wina !!!!
Zrobiłem to RYANAIR - kosztowało mnie to jedynie 26 zł wiecie ile tam za minute liczą ?????
Z Booking normalnie i co pierwsze pytanie "karta z ING - ja odpowiadam oczywiście - "PROBLEM JEST PO STRONIE BANKU - MAMY CAŁY CZAS TAKIE SYTUACJE "
To tyle - miło mi było z Wani być ale traktujecie klienta jak JEŁOPA !!!! nie przeszło - WAL SIĘ NA RYJ TO TWOJA WINA - MY JESTEŚMY OK ! - dosłownie !
Pozdrawaim i nie zostawię tego tak bo nie po to mam tyle lat konto w tym banku aby byc ru.....m na kasę przez Wasze 3 D SECURE , które nie działają jak należy .
15-05-2021 07:14
Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała Niestety przez Społeczność nie mam dostępu do danych w systemie, żeby to sprawdzić i wyjaśnić. W opisanej przez Ciebie sprawie, proszę o kontakt z naszą infolinią - 32 357 00 12 lub czatem w bankowości. Przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie.
15-05-2021 09:43 | Edytowano: 15-05-2021 09:44
21-07-2021 12:41
Dzisiaj pożegnałem sie z tym bankiem co oszukuje klientów i wmawia im , że to problem nie po ich stronie .
K O N I E C
Wiem , że nikt się tym nie przejmie ale już mam dość banku , w którym nic nie funkcjonuje .
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024