29-11-2020 02:40
Witam,
od samego początku (paru miesięcy) mojej przygody z mobilną aplikacją maklera mam problem. Zawsze gdy chcę sprzedać powyżej 1000 sztuk akcji aplikacja zamyka się i muszę się od nowa logować. A dlaczego tak się dzieje? Otóż problem tkwi w kropce. Powyżej tysiąca akcji wygląda to tak 1.450. Gdy usunę kropkę pomiędzy 1 a 4 mogę bez problemu sprzedać, jeśli zapomnę to zrobić, aplikacja sie zamyka. To denerwuje.
Proszę o naprawę tego błędu.
W razie pytań o konkrety telefonu, chętnie na nie odpowiem.
30-11-2020 16:01
30-11-2020 20:29
Motorola G4 Play (XT1602) + Android 7.1.1
24-12-2020 13:59
Problem jest specyficzny i prawdopodobnie związany z urządzeniem, systemem lub używaną klawiaturą. Nie powtórzyliśmy go u nas.
Problem występuje na domyślnej klawiaturze androida czy tylko przy stosowaniu nakładek typu SwiftKey?
08-03-2021 22:56
O jednej rzeczy nie wspomniałem, która okazała się być kluczową.
Używam telefonu w języku obcym, dlatego aplikacja jest po angielsku i liczby powyżej tysiąca mają kropkę pomiędzy np. 1 a 0. Po zmianie na polski nie ma już tej kropki i aplikacja się nie zamyka.
Błąd tkwi więc w angielskojęzycznej wersji aplikacji. Szkoda że nie można w aplikacji samemu wybrać pomiędzy polskim a angielskim.
09-03-2021 13:01
Dziękuję za zgłoszenie problemu. Przekazaliśmy go do dostawcy oprogramowania.
I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |