29-11-2020 02:40
Witam,
od samego początku (paru miesięcy) mojej przygody z mobilną aplikacją maklera mam problem. Zawsze gdy chcę sprzedać powyżej 1000 sztuk akcji aplikacja zamyka się i muszę się od nowa logować. A dlaczego tak się dzieje? Otóż problem tkwi w kropce. Powyżej tysiąca akcji wygląda to tak 1.450. Gdy usunę kropkę pomiędzy 1 a 4 mogę bez problemu sprzedać, jeśli zapomnę to zrobić, aplikacja sie zamyka. To denerwuje.
Proszę o naprawę tego błędu.
W razie pytań o konkrety telefonu, chętnie na nie odpowiem.
30-11-2020 16:01
30-11-2020 20:29
Motorola G4 Play (XT1602) + Android 7.1.1
24-12-2020 13:59
Problem jest specyficzny i prawdopodobnie związany z urządzeniem, systemem lub używaną klawiaturą. Nie powtórzyliśmy go u nas.
Problem występuje na domyślnej klawiaturze androida czy tylko przy stosowaniu nakładek typu SwiftKey?
08-03-2021 22:56
O jednej rzeczy nie wspomniałem, która okazała się być kluczową.
Używam telefonu w języku obcym, dlatego aplikacja jest po angielsku i liczby powyżej tysiąca mają kropkę pomiędzy np. 1 a 0. Po zmianie na polski nie ma już tej kropki i aplikacja się nie zamyka.
Błąd tkwi więc w angielskojęzycznej wersji aplikacji. Szkoda że nie można w aplikacji samemu wybrać pomiędzy polskim a angielskim.
09-03-2021 13:01
Dziękuję za zgłoszenie problemu. Przekazaliśmy go do dostawcy oprogramowania.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025