Jak inwestować

Odpowiedz

Problem z ING Makler Mobile

Witam,

od samego początku (paru miesięcy) mojej przygody z mobilną aplikacją maklera mam problem. Zawsze gdy chcę sprzedać powyżej 1000 sztuk akcji aplikacja zamyka się i muszę się od nowa logować. A dlaczego tak się dzieje? Otóż problem tkwi w kropce. Powyżej tysiąca akcji wygląda to tak 1.450. Gdy usunę kropkę pomiędzy 1 a 4 mogę bez problemu sprzedać, jeśli zapomnę to zrobić, aplikacja sie zamyka. To denerwuje.

Proszę o naprawę tego błędu.

W razie pytań o konkrety telefonu, chętnie na nie odpowiem.

Odpowiedz
0 Lajków
Marcin001
Nowy w branży
Nowy w branży icon
3
0
30-07-2020
Wiadomość 1 z 4 (817 wyświetleń)

Re.: Problem z ING Makler Mobile

Prosimy o podanie modelu urządzenia i wersji systemu.
Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
26
2
15-06-2020
Wiadomość 2 z 4 (742 wyświetleń)

Re.: Problem z ING Makler Mobile

Motorola G4 Play (XT1602) + Android 7.1.1

Odpowiedz
0 Lajków
Marcin001
Nowy w branży
Nowy w branży icon
3
0
30-07-2020
Wiadomość 3 z 4 (725 wyświetleń)

Re.: Problem z ING Makler Mobile

Problem jest specyficzny i prawdopodobnie związany z urządzeniem, systemem lub używaną klawiaturą. Nie powtórzyliśmy go u nas.

Problem występuje na domyślnej klawiaturze androida czy tylko przy stosowaniu nakładek typu SwiftKey?

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
26
2
15-06-2020
Wiadomość 4 z 4 (254 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Decyzja negatywna.

@Dzanar Przykro mi, że otrzymałaś negatywną decyzję kredytową. Tutaj niestety nie możemy sprawdzić powodu tej decyzji. Jeśli zależy Ci na dodatkowych informacjach, to zgłoś nam reklamację na tę decyzj

...

16-01-2021
Re.: brak decyzji kredytowej od 5.11.2020

@neta, właśnie zmiana oferty podczas analizy wniosku na nowszą/korzystaniejszą ofertą przy zachowaniu tych samych wytycznych (nie zmienianie okresu kredytu, rat stałych na zmienne i vice versa) moim z

...

16-01-2021
Re.: brak decyzji kredytowej od 5.11.2020

Tak wiem, chodziło właśnie mi o to, że razem z moim specjalistą z ing złożyliśmy nowy wniosek, rezygnując tym samym z podpisania umowy z tej wcześniejszej decyzji. Jedyna niedogodność teraz to ten cza...

16-01-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy