09-05-2020 12:55
Witam,
Dziś mam ten sam problem. (nie widać przycisku wejścia do modułu makler po zalogowaniu do ING online).
Proszę ING o poprawę.
Z góry dziękuję
09-05-2020 12:59
@dziunia Zachęcam Cię do czytania komunikatów w Moim ING i na naszej stronie w aktualnościach. Link do komunikatu o dzisiejszych pracach serwisowych z maklerem od 8:00 - 16:00 znajdziesz tutaj.
"W sobotę 9 maja planujemy przeprowadzenie prac technologiczno-serwisowych.
W godzinach 8.00 – 16.00 niedostępne będą:
*moduł Makler w systemie bankowości internetowej,
*aplikacja ING Makler Mobile."
14-05-2020 00:50
Świetnie! Makler znów nie działa! Padł dziś o północy.
Po przejściu do konta maklerskiego z zakładek osobiste/firmowe w zależności od przeglądarki albo zostajemy automatycznie wylogowani z konta, albo obraz zacina się na jasno-szarym ekranie, gdzie nic dalej się nie dzieje. Nie pomaga wyczyszczenie cache, czy ciasteczek. Nie pomaga zmiana przeglądarki. Nie pomaga zalogowanie się na smartfonie zamiast na laptopie...
Druga awaria w ciągu kilku dni. Mam nadzieję, że wszystko dojdzie do ładu przed rozpoczęciem jutrzejszej sesji na GPW...
14-05-2020 08:37
Dzisiaj chwilę po północy makler nie dział poprawnie przez około godzinę. Obecnie nie powinieneś mieć już kłopotu z korzystaniem z usługi.
21-05-2020 08:05
Lubię maklera za przyjazny interfejs i przejrzysty wygląd. Niestety dzisiaj znowu coś skrzypi i aplikacja nie uruchamia się :< Coś dużo tych awarii...
22-05-2020 08:53
Nie mieliśmy wczoraj żadnych zgłoszeń, ani informacji o problemach w Maklerze. Zakładam, że mimo tego co piszesz udało się po chwili zalogować?
Najszybszym sposobem zgłaszania kłopotów będzie w przyszłości infolinia maklerska https://www.ing.pl/kontakt#tematy=2
dostępna w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00
801 127 301 lub +48 32 357 00 32 (koszt połączenia wg stawek operatora)
e-mail: biuromaklerskie@ing.pl
05-10-2020 12:20
Witam
Od piątku nie mogę zalogować się do konta maklerskiego w telefonie na przeglądarce. Przekierowuje normalnie z aplikacji moje ing do przeglądarki ale strona się otwiera i w nieskończoność kręci się znaczek ładownia. Taki sam problem ma mój kolega. Nie pomogło czyszczenie przeglądarki itp.
05-10-2020 12:45
Proszę wybrać przeglądarkę Firefox rozwiązaniem jest jednorazowe uruchomienie witryny w trybie „wersja na komputer”.
Pozdrawiam
Zbigniew Z
05-10-2020 12:49
do tej pory bez problemu działało w safari. Co się zmieniło?
Aplikacja automatycznie otwiera tą domyślną przeglądarkę.
Każdorazowe logowanie w przeglądarce w wersji na komputer będzie bardzo niewygodne.
05-10-2020 13:28
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |