Odpowiedz

Stop loss

Witam 

W opcji sprzedaży typu stop loss wyzwalanej limitem ceny jest tylko opcja PKC czy są jakieś inne? 

Odpowiedz
0 Lajków
miki2004
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
08-10-2020
Wiadomość 1 z 4 (3 562 wyświetleń)

Re.: Stop loss

Witam

 

Drugim zleceniem jest stop limit i tu wybieramy dwa parametry  > limit aktywacji przy którym zlecenie " wychodzi " na giełdę .

I limit realizacji do którego zlecenie się realizuje . Przy zleceniu sprzedaży limit aktywacji musi być większy lub równy limitowi realizacji.

 

Pozdrawiam

Zbigniew

ZbigniewZ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
32
6
18-06-2020
Wiadomość 2 z 4 (3 539 wyświetleń)

Re.: Stop loss

Dzień dobry,

przy składaniu zlecenia stop loss czasy czas pojawia się komunikat "Zlecenie odrzucone. Data ważności nie jest dniem sesyjnym." Ustawiałem już każdy dzień oprócz sb. i ndz. Co muszę zmienić żeby udało się wprowadzić zlecenie?
Odpowiedz
0 Lajków
Markini
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-10-2020
Wiadomość 3 z 4 (3 435 wyświetleń)

Re.: Stop loss

W takim przypadku najlepiej będzie jak skontaktujesz się z infolinią Biura Maklerskiego pod numerem  32 357 00 32 lub 801 127 301 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00). Sprawdzimy na Twoim koncie powód odrzucania zleceń. Komunikat sugeruje, że jako datę ważności zlecenia ustawiasz dzień bez sesji.

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
94
20
15-06-2020
Wiadomość 4 z 4 (3 420 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: zapłata BLIKiem zbliżeniowym - problem

Dostałam niestety odpowiedź, że pieniądze mogą być zablokowane do 30 dni, a w tym czasie odbiorca powinien rozliczyć płatność...

W jaki sposób ma to zrobić odbiorca (czyli cirle k) jak to ING odrzucił

...

08-11-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Zawsze byłam zadowolona ze zmian wprowadzanych w panelu. Tym razem coś poszło nie tak, robienie przelewów teraz jest bardzo męczące, za dużo różnych zbędnych treści, wszystko nieczytelne. Robienie prz...

07-11-2025
Re: Re.: Czas oczekiwania na decyzję

Witaj, nasz maksymalny czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów.

07-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy