08-10-2020 18:12
Witam
W opcji sprzedaży typu stop loss wyzwalanej limitem ceny jest tylko opcja PKC czy są jakieś inne?
09-10-2020 10:11
Witam
Drugim zleceniem jest stop limit i tu wybieramy dwa parametry > limit aktywacji przy którym zlecenie " wychodzi " na giełdę .
I limit realizacji do którego zlecenie się realizuje . Przy zleceniu sprzedaży limit aktywacji musi być większy lub równy limitowi realizacji.
Pozdrawiam
Zbigniew
16-10-2020 15:01
16-10-2020 16:18
W takim przypadku najlepiej będzie jak skontaktujesz się z infolinią Biura Maklerskiego pod numerem 32 357 00 32 lub 801 127 301 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00). Sprawdzimy na Twoim koncie powód odrzucania zleceń. Komunikat sugeruje, że jako datę ważności zlecenia ustawiasz dzień bez sesji.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |