Odpowiedz

Stop loss

Witam 

W opcji sprzedaży typu stop loss wyzwalanej limitem ceny jest tylko opcja PKC czy są jakieś inne? 

Odpowiedz
0 Lajków
miki2004
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
08-10-2020
Wiadomość 1 z 4 (3 062 wyświetleń)

Re.: Stop loss

Witam

 

Drugim zleceniem jest stop limit i tu wybieramy dwa parametry  > limit aktywacji przy którym zlecenie " wychodzi " na giełdę .

I limit realizacji do którego zlecenie się realizuje . Przy zleceniu sprzedaży limit aktywacji musi być większy lub równy limitowi realizacji.

 

Pozdrawiam

Zbigniew

ZbigniewZ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
32
6
18-06-2020
Wiadomość 2 z 4 (3 039 wyświetleń)

Re.: Stop loss

Dzień dobry,

przy składaniu zlecenia stop loss czasy czas pojawia się komunikat "Zlecenie odrzucone. Data ważności nie jest dniem sesyjnym." Ustawiałem już każdy dzień oprócz sb. i ndz. Co muszę zmienić żeby udało się wprowadzić zlecenie?
Odpowiedz
0 Lajków
Markini
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-10-2020
Wiadomość 3 z 4 (2 935 wyświetleń)

Re.: Stop loss

W takim przypadku najlepiej będzie jak skontaktujesz się z infolinią Biura Maklerskiego pod numerem  32 357 00 32 lub 801 127 301 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00). Sprawdzimy na Twoim koncie powód odrzucania zleceń. Komunikat sugeruje, że jako datę ważności zlecenia ustawiasz dzień bez sesji.

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
91
19
15-06-2020
Wiadomość 4 z 4 (2 920 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy