08-10-2020 18:12
Witam
W opcji sprzedaży typu stop loss wyzwalanej limitem ceny jest tylko opcja PKC czy są jakieś inne?
09-10-2020 10:11
Witam
Drugim zleceniem jest stop limit i tu wybieramy dwa parametry > limit aktywacji przy którym zlecenie " wychodzi " na giełdę .
I limit realizacji do którego zlecenie się realizuje . Przy zleceniu sprzedaży limit aktywacji musi być większy lub równy limitowi realizacji.
Pozdrawiam
Zbigniew
16-10-2020 15:01
16-10-2020 16:18
W takim przypadku najlepiej będzie jak skontaktujesz się z infolinią Biura Maklerskiego pod numerem 32 357 00 32 lub 801 127 301 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00). Sprawdzimy na Twoim koncie powód odrzucania zleceń. Komunikat sugeruje, że jako datę ważności zlecenia ustawiasz dzień bez sesji.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |