Odpowiedz

Stop loss

Witam 

W opcji sprzedaży typu stop loss wyzwalanej limitem ceny jest tylko opcja PKC czy są jakieś inne? 

Odpowiedz
0 Lajków
miki2004
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
08-10-2020
Wiadomość 1 z 4 (2 803 wyświetleń)

Re.: Stop loss

Witam

 

Drugim zleceniem jest stop limit i tu wybieramy dwa parametry  > limit aktywacji przy którym zlecenie " wychodzi " na giełdę .

I limit realizacji do którego zlecenie się realizuje . Przy zleceniu sprzedaży limit aktywacji musi być większy lub równy limitowi realizacji.

 

Pozdrawiam

Zbigniew

ZbigniewZ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
32
6
18-06-2020
Wiadomość 2 z 4 (2 780 wyświetleń)

Re.: Stop loss

Dzień dobry,

przy składaniu zlecenia stop loss czasy czas pojawia się komunikat "Zlecenie odrzucone. Data ważności nie jest dniem sesyjnym." Ustawiałem już każdy dzień oprócz sb. i ndz. Co muszę zmienić żeby udało się wprowadzić zlecenie?
Odpowiedz
0 Lajków
Markini
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-10-2020
Wiadomość 3 z 4 (2 676 wyświetleń)

Re.: Stop loss

W takim przypadku najlepiej będzie jak skontaktujesz się z infolinią Biura Maklerskiego pod numerem  32 357 00 32 lub 801 127 301 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00). Sprawdzimy na Twoim koncie powód odrzucania zleceń. Komunikat sugeruje, że jako datę ważności zlecenia ustawiasz dzień bez sesji.

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
90
19
15-06-2020
Wiadomość 4 z 4 (2 661 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Chyba system im się sypnął…może robią wdrożenie czegoś…i musieli wyłączyć wersje produkcyjną

07-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy