Odpowiedz

Stop loss

Witam 

W opcji sprzedaży typu stop loss wyzwalanej limitem ceny jest tylko opcja PKC czy są jakieś inne? 

Odpowiedz
0 Lajków
miki2004
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
08-10-2020
Wiadomość 1 z 4 (3 181 wyświetleń)

Re.: Stop loss

Witam

 

Drugim zleceniem jest stop limit i tu wybieramy dwa parametry  > limit aktywacji przy którym zlecenie " wychodzi " na giełdę .

I limit realizacji do którego zlecenie się realizuje . Przy zleceniu sprzedaży limit aktywacji musi być większy lub równy limitowi realizacji.

 

Pozdrawiam

Zbigniew

ZbigniewZ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
32
6
18-06-2020
Wiadomość 2 z 4 (3 158 wyświetleń)

Re.: Stop loss

Dzień dobry,

przy składaniu zlecenia stop loss czasy czas pojawia się komunikat "Zlecenie odrzucone. Data ważności nie jest dniem sesyjnym." Ustawiałem już każdy dzień oprócz sb. i ndz. Co muszę zmienić żeby udało się wprowadzić zlecenie?
Odpowiedz
0 Lajków
Markini
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-10-2020
Wiadomość 3 z 4 (3 054 wyświetleń)

Re.: Stop loss

W takim przypadku najlepiej będzie jak skontaktujesz się z infolinią Biura Maklerskiego pod numerem  32 357 00 32 lub 801 127 301 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00). Sprawdzimy na Twoim koncie powód odrzucania zleceń. Komunikat sugeruje, że jako datę ważności zlecenia ustawiasz dzień bez sesji.

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
92
19
15-06-2020
Wiadomość 4 z 4 (3 039 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Elewacja - kredyt hipoteczny

Prosimy w tej sprawie skontaktuj się z naszymi doradcami hipotecznymi. Przez naszą stronę możesz się umówić na spotkanie wideo z dowolnego miejsca. Skorzystać z naszej strony www.ing.pl/kontakt : Spot...

31-03-2025
Re.: Długi proces decyzyjności

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Jeśli chcesz wyjaśnić tę sprawę skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 57 lub z najbliższym oddziałem banku i złóż reklamację. Mając wtedy dostęp do ty

...

31-03-2025
Re.: Dramat - procesowanie wniosku ponad 6 tygodni i cisza

Zdajemy sobie sprawę, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa.
Jednak każda decyzja jest podejmowana indywidualnie. Nasza oferta jest taka sama dla wszystkich klientów, nie posiadamy preferencyj...

31-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy