Jak inwestować

Odpowiedz
Highlighted

Re.: Konto maklerskie nie działa

Witam,

 

Dziś mam ten sam problem. (nie widać przycisku wejścia do modułu makler po zalogowaniu do ING online).

Proszę ING o poprawę.

 

Z góry dziękuję

Odpowiedz
0 Lajków
dziunia
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
09-05-2020
Wiadomość 21 z 26 (166 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Konto maklerskie nie działa

@dziunia Zachęcam Cię do czytania komunikatów w Moim ING i na naszej stronie w aktualnościach. Link do komunikatu o dzisiejszych pracach serwisowych z maklerem od 8:00 - 16:00 znajdziesz tutaj.

"W sobotę 9 maja planujemy przeprowadzenie prac technologiczno-serwisowych. 

W godzinach 8.00 – 16.00 niedostępne będą:

*moduł Makler w systemie bankowości internetowej,
*aplikacja ING Makler Mobile."

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
222
56
12-04-2017
Wiadomość 22 z 26 (165 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Konto maklerskie nie działa

Świetnie! Makler znów nie działa! Padł dziś o północy.

Po przejściu do konta maklerskiego z zakładek osobiste/firmowe w zależności od przeglądarki albo zostajemy automatycznie wylogowani z konta, albo obraz zacina się na jasno-szarym ekranie, gdzie nic dalej się nie dzieje. Nie pomaga wyczyszczenie cache, czy ciasteczek. Nie pomaga zmiana przeglądarki. Nie pomaga zalogowanie się na smartfonie zamiast na laptopie... 

Druga awaria w ciągu kilku dni. Mam nadzieję, że wszystko dojdzie do ładu przed rozpoczęciem jutrzejszej sesji na GPW...

Odpowiedz
0 Lajków
kr3tu
Nowy w branży
Nowy w branży icon
3
0
21-04-2020
Wiadomość 23 z 26 (124 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Konto maklerskie nie działa

Dzisiaj chwilę po północy makler nie dział poprawnie przez około godzinę. Obecnie nie powinieneś mieć już kłopotu z korzystaniem z usługi. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
207
63
04-09-2015
Wiadomość 24 z 26 (113 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Konto maklerskie nie działa

Lubię maklera za przyjazny interfejs i przejrzysty wygląd. Niestety dzisiaj znowu coś skrzypi i aplikacja nie uruchamia się :< Coś dużo tych awarii...

Odpowiedz
0 Lajków
szy
szy
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
21-05-2020
Wiadomość 25 z 26 (88 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Konto maklerskie nie działa

Nie mieliśmy wczoraj żadnych zgłoszeń, ani informacji o problemach w Maklerze. Zakładam, że mimo tego co piszesz udało się po chwili zalogować?

 

Najszybszym sposobem zgłaszania kłopotów będzie w przyszłości infolinia maklerska Emotikon: Szczęśliwy https://www.ing.pl/kontakt#tematy=2

dostępna w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00

801 127 301 lub +48 32 357 00 32 (koszt połączenia wg stawek operatora)

e-mail: biuromaklerskie@ing.pl

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
---
Odpowiedz
0 Lajków
BartoszS
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
50
20
30-10-2015
Wiadomość 26 z 26 (60 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Pomóż aktywować kod

Jednorazowy kod aktywujący możesz zamówić tylko raz. Czy na infolinii otrzymałeś informację, czy taki kod jest już do Ciebie zamówiony?

 

29-05-2020
Re: Re.: ING księgowość ostrzeżenie przed użytkowaniem


@IlonaU:

W niedługim czasie planujemy udostępnienie portalu developerskiego wraz z dokumentacją API dla wszystkich klientów ING Księgowości.


Czy to się już wydarzyło?

28-05-2020
Re.: Obniżenie stóp procentowych a kredyt ze stałym oprocentowaniem

Ale o co konkretnie pytasz? Jeśli masz poważne problemy, to zamiast pisać tutaj proponuję skontaktować się z Twoim doradcą kredytowym i omówić możliwości. Możesz skorzystać z restrukturyzacji lub ewen

...

28-05-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy