09-05-2020 12:55
Witam,
Dziś mam ten sam problem. (nie widać przycisku wejścia do modułu makler po zalogowaniu do ING online).
Proszę ING o poprawę.
Z góry dziękuję
09-05-2020 12:59
@dziunia Zachęcam Cię do czytania komunikatów w Moim ING i na naszej stronie w aktualnościach. Link do komunikatu o dzisiejszych pracach serwisowych z maklerem od 8:00 - 16:00 znajdziesz tutaj.
"W sobotę 9 maja planujemy przeprowadzenie prac technologiczno-serwisowych.
W godzinach 8.00 – 16.00 niedostępne będą:
*moduł Makler w systemie bankowości internetowej,
*aplikacja ING Makler Mobile."
14-05-2020 00:50
Świetnie! Makler znów nie działa! Padł dziś o północy.
Po przejściu do konta maklerskiego z zakładek osobiste/firmowe w zależności od przeglądarki albo zostajemy automatycznie wylogowani z konta, albo obraz zacina się na jasno-szarym ekranie, gdzie nic dalej się nie dzieje. Nie pomaga wyczyszczenie cache, czy ciasteczek. Nie pomaga zmiana przeglądarki. Nie pomaga zalogowanie się na smartfonie zamiast na laptopie...
Druga awaria w ciągu kilku dni. Mam nadzieję, że wszystko dojdzie do ładu przed rozpoczęciem jutrzejszej sesji na GPW...
14-05-2020 08:37
Dzisiaj chwilę po północy makler nie dział poprawnie przez około godzinę. Obecnie nie powinieneś mieć już kłopotu z korzystaniem z usługi.
21-05-2020 08:05
Lubię maklera za przyjazny interfejs i przejrzysty wygląd. Niestety dzisiaj znowu coś skrzypi i aplikacja nie uruchamia się :< Coś dużo tych awarii...
22-05-2020 08:53
Nie mieliśmy wczoraj żadnych zgłoszeń, ani informacji o problemach w Maklerze. Zakładam, że mimo tego co piszesz udało się po chwili zalogować?
Najszybszym sposobem zgłaszania kłopotów będzie w przyszłości infolinia maklerska
https://www.ing.pl/kontakt#tematy=2
dostępna w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00
801 127 301 lub +48 32 357 00 32 (koszt połączenia wg stawek operatora)
e-mail: biuromaklerskie@ing.pl
05-10-2020 12:20
Witam
Od piątku nie mogę zalogować się do konta maklerskiego w telefonie na przeglądarce. Przekierowuje normalnie z aplikacji moje ing do przeglądarki ale strona się otwiera i w nieskończoność kręci się znaczek ładownia. Taki sam problem ma mój kolega. Nie pomogło czyszczenie przeglądarki itp.
05-10-2020 12:45
Proszę wybrać przeglądarkę Firefox rozwiązaniem jest jednorazowe uruchomienie witryny w trybie „wersja na komputer”.
Pozdrawiam
Zbigniew Z
05-10-2020 12:49
do tej pory bez problemu działało w safari. Co się zmieniło?
Aplikacja automatycznie otwiera tą domyślną przeglądarkę.
Każdorazowe logowanie w przeglądarce w wersji na komputer będzie bardzo niewygodne.
05-10-2020 13:28
Możesz wypłacić pieniądze z IKZE wcześniej, jeśli zajdzie taka potrzeba. To tzw. zwrot. Pieniądze zwrócimy Ci, jeśli wypowiesz umowę o jego prowadzenie i nie spełniasz ustawowych warunków do wypłaty.
... 15-12-2025Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025