03-12-2020 18:35
03-12-2020 18:36
03-12-2020 19:02
Jakie macie propozycje zadośćuczynienia dla wszystkich klientów aplikacji?
Wg. mnie takie minimum to 3 miesiące bez prowizji od transakcji.
Pozdrawiam,
Bernard
04-12-2020 08:45
04-12-2020 08:52
Aplikacja na smartfon oraz moduł makler na przeglądarkę dalej nie są dostępne.
04-12-2020 08:52
K......... nic nie działa
04-12-2020 08:56
Aktualne informacje o awarii piszemy w aktualnościach: https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1104777-problemy-z-dzialaniem-maklera-informacje-dla-klientow...
04-12-2020 09:19
Ja i kiedy bank ma zamiar wypłacać odszkodowania za te awarię? Moje straty to kilkadziesiąt tysięcy pln. Niektórzy znajomi liczą je w milionach. Awaria odbywa się podczas olbrzymiego zwyżkowania CDP RED!!!!!!
Jakie bank ma rozwiązanie? Żądam wyjaśnień! Awaria trwa już druga dobę!
04-12-2020 09:22
Póki co skupiamy się na wyprowadzeniu wszystkiego i jak najszybszym udostępnieniu systemu dla klientów.
04-12-2020 09:44
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025