Odpowiedz

Re.: Awaria Maklera

Dzisiaj to już jest szczyt szczytów. Od kilku dni już coś się psuło. Nie raczyliście nic poinformować. Dopiero jakieś śmieszne informacje poszły w środę wieczorem, a w czwartek awaria na cały dzień. Ile to jeszcze potrwa? Będą odszkodowania? Pewnie zrobili wam porządny atak na te stare serwery i nie chcecie się przyznać. Utrzymanie systemu trochę kosztuje, ale wam pewnie szkoda. Mam nadzieję, że szykuje się w końcu zbiorowy pozew.
pawsar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
03-12-2020
Wiadomość 41 z 120 (10 181 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

 
Odpowiedz
0 Lajków
pawsar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
03-12-2020
Wiadomość 42 z 120 (10 181 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Jakie macie propozycje zadośćuczynienia dla wszystkich klientów aplikacji?

Wg. mnie takie minimum to 3 miesiące bez prowizji od transakcji.

Pozdrawiam,
Bernard

Odpowiedz
0 Lajków
Bernard
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
03-12-2020
Wiadomość 43 z 120 (10 115 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Działa!
Odpowiedz
0 Lajków
figield
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
3
03-12-2020
Wiadomość 44 z 120 (9 200 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Aplikacja na smartfon oraz moduł makler na przeglądarkę dalej nie są dostępne.

Odpowiedz
0 Lajków
dell
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
5
03-12-2020
Wiadomość 45 z 120 (9 134 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

K......... nic nie działa

Odpowiedz
0 Lajków
pire
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
29-05-2020
Wiadomość 46 z 120 (9 133 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 47 z 120 (9 089 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Ja i kiedy bank ma zamiar wypłacać odszkodowania za te awarię? Moje straty to kilkadziesiąt tysięcy pln. Niektórzy znajomi liczą je w milionach. Awaria odbywa się podczas olbrzymiego zwyżkowania CDP RED!!!!!!
Jakie bank ma rozwiązanie? Żądam wyjaśnień! Awaria trwa już druga dobę!

MarekKlos
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
4
04-12-2020
Wiadomość 48 z 120 (8 935 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Póki co skupiamy się na wyprowadzeniu wszystkiego i jak najszybszym udostępnieniu systemu dla klientów.

Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 49 z 120 (8 916 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Nie jest prawda że wyłączyliście serwis w środę o 17.05.
Serwis nie działa już o 16.57. Wylogowało mnie w trakcie składania dyspozycji.

Jest piątek, nadal nie działa.

To jest kpina.

Pytania ważne już padły - kto zworci poniesione straty, rozumiem, że bank w ramach reklamacji będzie je odrzucał powołując się na jakieś kruczki lub siłę wyższa, niezależna od banku.

Ale co z dyspozycjami które już były wydane, czy one zostały zrealizowane czy wiszą sobie nadal?
Odpowiedz
0 Lajków
Kurduluk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
04-12-2020
Wiadomość 50 z 120 (8 694 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy