Odpowiedz

Re.: Awaria Maklera

Dzisiaj to już jest szczyt szczytów. Od kilku dni już coś się psuło. Nie raczyliście nic poinformować. Dopiero jakieś śmieszne informacje poszły w środę wieczorem, a w czwartek awaria na cały dzień. Ile to jeszcze potrwa? Będą odszkodowania? Pewnie zrobili wam porządny atak na te stare serwery i nie chcecie się przyznać. Utrzymanie systemu trochę kosztuje, ale wam pewnie szkoda. Mam nadzieję, że szykuje się w końcu zbiorowy pozew.
pawsar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
03-12-2020
Wiadomość 41 z 120 (7 840 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

 
Odpowiedz
0 Lajków
pawsar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
03-12-2020
Wiadomość 42 z 120 (7 840 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Jakie macie propozycje zadośćuczynienia dla wszystkich klientów aplikacji?

Wg. mnie takie minimum to 3 miesiące bez prowizji od transakcji.

Pozdrawiam,
Bernard

Odpowiedz
0 Lajków
Bernard
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
03-12-2020
Wiadomość 43 z 120 (7 774 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Działa!
Odpowiedz
0 Lajków
figield
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
3
03-12-2020
Wiadomość 44 z 120 (6 859 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Aplikacja na smartfon oraz moduł makler na przeglądarkę dalej nie są dostępne.

Odpowiedz
0 Lajków
dell
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
5
03-12-2020
Wiadomość 45 z 120 (6 793 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

K......... nic nie działa

Odpowiedz
0 Lajków
pire
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
29-05-2020
Wiadomość 46 z 120 (6 792 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 47 z 120 (6 748 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Ja i kiedy bank ma zamiar wypłacać odszkodowania za te awarię? Moje straty to kilkadziesiąt tysięcy pln. Niektórzy znajomi liczą je w milionach. Awaria odbywa się podczas olbrzymiego zwyżkowania CDP RED!!!!!!
Jakie bank ma rozwiązanie? Żądam wyjaśnień! Awaria trwa już druga dobę!

MarekKlos
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
4
04-12-2020
Wiadomość 48 z 120 (6 594 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Póki co skupiamy się na wyprowadzeniu wszystkiego i jak najszybszym udostępnieniu systemu dla klientów.

Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 49 z 120 (6 575 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Nie jest prawda że wyłączyliście serwis w środę o 17.05.
Serwis nie działa już o 16.57. Wylogowało mnie w trakcie składania dyspozycji.

Jest piątek, nadal nie działa.

To jest kpina.

Pytania ważne już padły - kto zworci poniesione straty, rozumiem, że bank w ramach reklamacji będzie je odrzucał powołując się na jakieś kruczki lub siłę wyższa, niezależna od banku.

Ale co z dyspozycjami które już były wydane, czy one zostały zrealizowane czy wiszą sobie nadal?
Odpowiedz
0 Lajków
Kurduluk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
04-12-2020
Wiadomość 50 z 120 (6 353 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Aplikacja mobilna - pomysły z innych banków do wzdrożenia w ING

Najwidoczniej nie korzystasz z funkcjonalności/usług, przy których te błędy są Emotikon: Szczęśliwy

03-11-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Wiem, dlatego o tym piszę.

03-11-2024
Re.: Restrukturyzacja

Prosimy, w tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING w dni robocze od 8-16 i specjaliści od restrukturyzacji sprawdzą Twoją sytuację i dane w systemie bankowym.

02-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy