03-12-2020 18:35
03-12-2020 18:36
03-12-2020 19:02
Jakie macie propozycje zadośćuczynienia dla wszystkich klientów aplikacji?
Wg. mnie takie minimum to 3 miesiące bez prowizji od transakcji.
Pozdrawiam,
Bernard
04-12-2020 08:45
04-12-2020 08:52
Aplikacja na smartfon oraz moduł makler na przeglądarkę dalej nie są dostępne.
04-12-2020 08:52
K......... nic nie działa
04-12-2020 08:56
Aktualne informacje o awarii piszemy w aktualnościach: https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1104777-problemy-z-dzialaniem-maklera-informacje-dla-klientow...
04-12-2020 09:19
Ja i kiedy bank ma zamiar wypłacać odszkodowania za te awarię? Moje straty to kilkadziesiąt tysięcy pln. Niektórzy znajomi liczą je w milionach. Awaria odbywa się podczas olbrzymiego zwyżkowania CDP RED!!!!!!
Jakie bank ma rozwiązanie? Żądam wyjaśnień! Awaria trwa już druga dobę!
04-12-2020 09:22
Póki co skupiamy się na wyprowadzeniu wszystkiego i jak najszybszym udostępnieniu systemu dla klientów.
04-12-2020 09:44
Zapisaliśmy Twoje uwagi w temacie funkcjonalności Mojego ING. Jeśli podczas wpisywania numeru konta pojawia się kłopot, przeskakuje kursor, daj nam proszę znać na czacie przez Moje ING.
Zapiszemy zgłos
Dzień dobry,
Od ponad dekady jestem w ING i niemal od początku mam Smart Saver. Czy planowane jest podniesienie limitu 5000?
Pytam, bo już nie pamiętam kiedy ostatnio zwiększano tę kwotę. Nie chcę skła
... 09-12-2023Obecnie problem zniknął. Logowanie kodem U2F do ING przebiega podobnie jak na kompie - przyłóż -> pin -> przyłóż i jak na razie wychodzi na to, że zostało to naprawione.
08-12-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |