Odpowiedz

Re: Re.: Aplikacja Makler

Szanowni Państwo,

 

Czekam już 6h na odpowiedź, gdzie mogę złożyć reklamację na ciągłe przerywanie dostarczania usługi makler ing inarażanie mnie na straty pieniędzy. 

Odpowiedz
0 Lajków
wegnarjusz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
4
03-12-2020
Wiadomość 11 z 26 (6 980 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

Jeśli chcesz zgłosić reklamację wynikającą z tej niedostępności, przygotuj proszę dokładne informacje dotyczące okoliczności zaistniałego zdarzenia. Będziemy ich potrzebować, by reklamację rozpatrzyć.

Reklamację możesz zgłosić poprzez wiadomość w Moim ING. Możesz również skontaktować się z nami przez infolinię: 32 357 00 32 lub 801 127 301.

 

***

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
448
84
18-01-2021
Wiadomość 12 z 26 (6 975 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Od wczoraj aplikacja Makler znów nie działa wcale lub częściowo wyświetlając na zmianę brak dostępu lub „utracono połączenie z notowaniami”
Odpowiedz
0 Lajków
Memphis_
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-05-2021
Wiadomość 13 z 26 (6 802 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Wydaje Ci się. Wszystko działa jak należy. Widocznie robisz coś nie tak - po przeanalizowaniu wszystkich ewentualności ING z radością odpisze Ci bazując na kruczkach prawnych i licząc na zmęczenie że jakaś opcja istniała. Sami jeszcze jej nie znaleźli ale szukają - dlatego już nawet telefon mają wyłaczony.

 

Oj trzeba przenieść swoje oszczędności gdzie indziej. To już nie jest skandal tylko jawna kpina.

al12s
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
8
03-12-2020
Wiadomość 14 z 26 (6 732 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

@al12s Tak, aktualnie występują problemy z logowaniem do Moje ING. Infolinia działa już prawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia Emotikon: Smutny



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
448
84
18-01-2021
Wiadomość 15 z 26 (6 728 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Racja @al12s Teraz wyrzuciło dostęp do całej aplikacji wiec nie dowiemy się która jej część nawala.  Można już natomiast zadzwonić na infolinie i dowiedzieć się np że bank ma problemy techniczne. 

Odpowiedz
0 Lajków
Memphis_
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-05-2021
Wiadomość 16 z 26 (6 706 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Nie odnotowujemy problemów z naszym systemem. Jeżeli masz problem ze swoim urządzeniem to zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 32 - pomożemy rozwiązać Twój problem.

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
58
12
12-06-2020
Wiadomość 17 z 26 (6 211 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Znowu nie działa makler .
Odpowiedz
0 Lajków
matsui
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
2
03-07-2021
Wiadomość 18 z 26 (5 426 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

Tak, trwają dziś prace, o których informowaliśmy wcześniej, np. tutaj: https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1105154-niedostepnosc-modulu-makler-i-aplikacji-ing-makler-mo... 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
114
17
14-12-2020
Wiadomość 19 z 26 (5 421 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Do aplikacji INGMAKLER NIR można się zalogować … a na moim koncie ing zniknęła zakładka konto inwestycyjne - czyli brak dostępu do pieniędzy ! Bank powinien od razu dać komunikat o awari!!! I ile to potrwa !!!
Odpowiedz
0 Lajków
matsui
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
2
03-07-2021
Wiadomość 20 z 26 (5 414 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy