Odpowiedz

Re: Re.: Aplikacja Makler

Szanowni Państwo,

 

Czekam już 6h na odpowiedź, gdzie mogę złożyć reklamację na ciągłe przerywanie dostarczania usługi makler ing inarażanie mnie na straty pieniędzy. 

Odpowiedz
0 Lajków
wegnarjusz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
4
03-12-2020
Wiadomość 11 z 26 (8 671 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

Jeśli chcesz zgłosić reklamację wynikającą z tej niedostępności, przygotuj proszę dokładne informacje dotyczące okoliczności zaistniałego zdarzenia. Będziemy ich potrzebować, by reklamację rozpatrzyć.

Reklamację możesz zgłosić poprzez wiadomość w Moim ING. Możesz również skontaktować się z nami przez infolinię: 32 357 00 32 lub 801 127 301.

 

***

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
497
88
18-01-2021
Wiadomość 12 z 26 (8 666 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Od wczoraj aplikacja Makler znów nie działa wcale lub częściowo wyświetlając na zmianę brak dostępu lub „utracono połączenie z notowaniami”
Odpowiedz
0 Lajków
Memphis_
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-05-2021
Wiadomość 13 z 26 (8 493 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Wydaje Ci się. Wszystko działa jak należy. Widocznie robisz coś nie tak - po przeanalizowaniu wszystkich ewentualności ING z radością odpisze Ci bazując na kruczkach prawnych i licząc na zmęczenie że jakaś opcja istniała. Sami jeszcze jej nie znaleźli ale szukają - dlatego już nawet telefon mają wyłaczony.

 

Oj trzeba przenieść swoje oszczędności gdzie indziej. To już nie jest skandal tylko jawna kpina.

al12s
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
8
03-12-2020
Wiadomość 14 z 26 (8 423 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

@al12s Tak, aktualnie występują problemy z logowaniem do Moje ING. Infolinia działa już prawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia Emotikon: Smutny



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
497
88
18-01-2021
Wiadomość 15 z 26 (8 419 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Racja @al12s Teraz wyrzuciło dostęp do całej aplikacji wiec nie dowiemy się która jej część nawala.  Można już natomiast zadzwonić na infolinie i dowiedzieć się np że bank ma problemy techniczne. 

Odpowiedz
0 Lajków
Memphis_
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-05-2021
Wiadomość 16 z 26 (8 397 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Nie odnotowujemy problemów z naszym systemem. Jeżeli masz problem ze swoim urządzeniem to zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 32 - pomożemy rozwiązać Twój problem.

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
59
12
12-06-2020
Wiadomość 17 z 26 (7 902 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Znowu nie działa makler .
Odpowiedz
0 Lajków
matsui
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
2
03-07-2021
Wiadomość 18 z 26 (7 117 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

Tak, trwają dziś prace, o których informowaliśmy wcześniej, np. tutaj: https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1105154-niedostepnosc-modulu-makler-i-aplikacji-ing-makler-mo... 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
128
18
14-12-2020
Wiadomość 19 z 26 (7 112 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Makler

Do aplikacji INGMAKLER NIR można się zalogować … a na moim koncie ing zniknęła zakładka konto inwestycyjne - czyli brak dostępu do pieniędzy ! Bank powinien od razu dać komunikat o awari!!! I ile to potrwa !!!
Odpowiedz
0 Lajków
matsui
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
2
03-07-2021
Wiadomość 20 z 26 (7 105 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy