Odpowiedz

Re: Re.: Aplikacja Makler

Nie mamy awarii, tylko zaplanowane prace. Potrwają dziś do 20:00. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
128
18
14-12-2020
Wiadomość 21 z 26 (4 809 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

No to teraz już macie.. pulpit w maklerze znów nie odświeża, brak podglądu arkusza, nie ma zleceń, cen nie widać...

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 22 z 26 (4 765 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

Nasz system działa poprawnie. Problem u Ciebie mogą stanowić błędne pliki cookies. Musisz je wyczyścić i przelogować się.

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
59
12
12-06-2020
Wiadomość 23 z 26 (4 758 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

Jak zawsze mówicie, że cookies, jak zawsze wychodzi jednak, że awaria. Zresztą pod waszym kontem na twitterze nie tylko ja zgłaszam usterkę więc wszyscy mamy problem z cookiesami?

 

https://twitter.com/Briksonson/status/1420109429580644356?s=20

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 24 z 26 (4 755 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

Jeszcze raz powtórzę, nie mieliśmy i nie mamy problemów z notowaniami. Proszę pamiętać, że wycena wartości portfela aktualizuje się co 2 minuty - to nie jest właściwe miejsce do podglądania notowań. Właściwe miejsce to Rynek > Notowania albo Pulpit. Jeżeli występowały u Ciebie problemy z notowaniami to napisz nam o tym w Wiadomościach w Maklerze, wówczas będziemy mogli dokładnie przyjrzeć się Twoim logom (jeżeli podeślesz je do nas mailem) i rozwiązać ten problem.

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
59
12
12-06-2020
Wiadomość 25 z 26 (4 736 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

„Jeszcze raz powtórzę” profesjonalny argument zaklinający rzeczywistość. To nie pierwszy problem na webkicie, o którym rozmawialismy, który jednak okazał się istnieć Emotikon: Mrugający

Nie No luzik panie Krzysztofie, już rozwiązane, przeglądarki webkitowe w tym wszystko na iOS (doh) i iPadOS nie wyświetlały ofert w podglądzie do około 11:00. chromium działało i tam przeszedłem chwilowo.

Używanie pulpitu maklera na WebKit dodaje po prostu dreszczyku emocji. ✌️
Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 26 z 26 (4 720 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy