Odpowiedz

Re: Re.: Aplikacja Makler

Nie mamy awarii, tylko zaplanowane prace. Potrwają dziś do 20:00. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
93
16
14-12-2020
Wiadomość 21 z 26 (2 831 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

No to teraz już macie.. pulpit w maklerze znów nie odświeża, brak podglądu arkusza, nie ma zleceń, cen nie widać...

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 22 z 26 (2 787 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

Nasz system działa poprawnie. Problem u Ciebie mogą stanowić błędne pliki cookies. Musisz je wyczyścić i przelogować się.

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
56
12
12-06-2020
Wiadomość 23 z 26 (2 780 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

Jak zawsze mówicie, że cookies, jak zawsze wychodzi jednak, że awaria. Zresztą pod waszym kontem na twitterze nie tylko ja zgłaszam usterkę więc wszyscy mamy problem z cookiesami?

 

https://twitter.com/Briksonson/status/1420109429580644356?s=20

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 24 z 26 (2 777 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

Jeszcze raz powtórzę, nie mieliśmy i nie mamy problemów z notowaniami. Proszę pamiętać, że wycena wartości portfela aktualizuje się co 2 minuty - to nie jest właściwe miejsce do podglądania notowań. Właściwe miejsce to Rynek > Notowania albo Pulpit. Jeżeli występowały u Ciebie problemy z notowaniami to napisz nam o tym w Wiadomościach w Maklerze, wówczas będziemy mogli dokładnie przyjrzeć się Twoim logom (jeżeli podeślesz je do nas mailem) i rozwiązać ten problem.

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
56
12
12-06-2020
Wiadomość 25 z 26 (2 758 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

„Jeszcze raz powtórzę” profesjonalny argument zaklinający rzeczywistość. To nie pierwszy problem na webkicie, o którym rozmawialismy, który jednak okazał się istnieć Emotikon: Mrugający

Nie No luzik panie Krzysztofie, już rozwiązane, przeglądarki webkitowe w tym wszystko na iOS (doh) i iPadOS nie wyświetlały ofert w podglądzie do około 11:00. chromium działało i tam przeszedłem chwilowo.

Używanie pulpitu maklera na WebKit dodaje po prostu dreszczyku emocji. ✌️
Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 26 z 26 (2 743 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy