07-04-2021 15:01
07-04-2021 15:05
07-04-2021 15:13
07-04-2021 15:15
Mamy usterkę techniczną. Już nad tym pracujemy. Przepraszam za utrudnienia.
07-04-2021 15:37
07-04-2021 15:45 | Edytowano: 07-04-2021 15:46
07-04-2021 16:02
07-04-2021 16:03
07-04-2021 16:47
07-04-2021 16:57
Wysłaliśmy wiadomość do działu reklamacji z prośbą o pilną interwencję w temacie tego zgłoszenia.
17-07-2025Minęły 24 godziny od zgłoszenia zdarzenia , brak jakiejkolwiek odpowiedzi od banku . Zostałem pozbawiony 7000 tyś złotych , środków na jedzenie i opłacenie rachunków . Ten bank to kpina ! Przyszedł cz
... 17-07-2025I obie rzeczy są bardzo, bardzo słabe. O ile mnie osobiście nie interesuje dodawania kart przedpłaconych do Google Pay/Apple Pay tak w przypadku widoczności pełnych danych kart są od Was lepsze nawet
... 16-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |