07-04-2021 15:01
07-04-2021 15:05
07-04-2021 15:13
07-04-2021 15:15
Mamy usterkę techniczną. Już nad tym pracujemy. Przepraszam za utrudnienia.
07-04-2021 15:37
07-04-2021 15:45 | Edytowano: 07-04-2021 15:46
07-04-2021 16:02
07-04-2021 16:03
07-04-2021 16:47
07-04-2021 16:57
Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |