07-04-2021 15:01
07-04-2021 15:05
07-04-2021 15:13
07-04-2021 15:15
Mamy usterkę techniczną. Już nad tym pracujemy. Przepraszam za utrudnienia.
07-04-2021 15:37
07-04-2021 15:45 | Edytowano: 07-04-2021 15:46
07-04-2021 16:02
07-04-2021 16:03
07-04-2021 16:47
07-04-2021 16:57
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025