07-04-2021 15:01
07-04-2021 15:05
07-04-2021 15:13
07-04-2021 15:15
Mamy usterkę techniczną. Już nad tym pracujemy. Przepraszam za utrudnienia.
07-04-2021 15:37
07-04-2021 15:45 | Edytowano: 07-04-2021 15:46
07-04-2021 16:02
07-04-2021 16:03
07-04-2021 16:47
07-04-2021 16:57
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.