Odpowiedz

Re: Re.: Aplikacja Makler

Nie mamy awarii, tylko zaplanowane prace. Potrwają dziś do 20:00. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
63
12
14-12-2020
Wiadomość 21 z 26 (440 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

No to teraz już macie.. pulpit w maklerze znów nie odświeża, brak podglądu arkusza, nie ma zleceń, cen nie widać...

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
0
01-06-2021
Wiadomość 22 z 26 (397 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

Nasz system działa poprawnie. Problem u Ciebie mogą stanowić błędne pliki cookies. Musisz je wyczyścić i przelogować się.

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
32
6
12-06-2020
Wiadomość 23 z 26 (390 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

Jak zawsze mówicie, że cookies, jak zawsze wychodzi jednak, że awaria. Zresztą pod waszym kontem na twitterze nie tylko ja zgłaszam usterkę więc wszyscy mamy problem z cookiesami?

 

https://twitter.com/Briksonson/status/1420109429580644356?s=20

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
0
01-06-2021
Wiadomość 24 z 26 (387 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

Jeszcze raz powtórzę, nie mieliśmy i nie mamy problemów z notowaniami. Proszę pamiętać, że wycena wartości portfela aktualizuje się co 2 minuty - to nie jest właściwe miejsce do podglądania notowań. Właściwe miejsce to Rynek > Notowania albo Pulpit. Jeżeli występowały u Ciebie problemy z notowaniami to napisz nam o tym w Wiadomościach w Maklerze, wówczas będziemy mogli dokładnie przyjrzeć się Twoim logom (jeżeli podeślesz je do nas mailem) i rozwiązać ten problem.

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
32
6
12-06-2020
Wiadomość 25 z 26 (368 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

„Jeszcze raz powtórzę” profesjonalny argument zaklinający rzeczywistość. To nie pierwszy problem na webkicie, o którym rozmawialismy, który jednak okazał się istnieć Emotikon: Mrugający

Nie No luzik panie Krzysztofie, już rozwiązane, przeglądarki webkitowe w tym wszystko na iOS (doh) i iPadOS nie wyświetlały ofert w podglądzie do około 11:00. chromium działało i tam przeszedłem chwilowo.

Używanie pulpitu maklera na WebKit dodaje po prostu dreszczyku emocji. ✌️
Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
0
01-06-2021
Wiadomość 26 z 26 (353 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Czy aplikacja jest konieczna?

Czy aplikacja ING jest konieczna żeby korzystać z usług banku? W warunkach udzielania kredytu mam obowiązek posiadania aplikacji - pytanie po co? I co się stanie jak ją odinstaluję?

22-09-2021
Re: Re.: Kredyt hipoteczny okres kredytowania, a wcześniejsza spłata i zwrot odsetek

Tak, możesz zmienić raty równe w raty malejące Emotikon: Szczęśliwy  Wystarczy złożyć wniosek płatny (200zł) o aneks do kredytu. 

Skontaktuj się z naszą infolinią +48 32 357 00 57. Wykonamy dla Ciebie kalkulację - jak z

...

22-09-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy