07-04-2021 20:56
Szanowni Państwo,
Czekam już 6h na odpowiedź, gdzie mogę złożyć reklamację na ciągłe przerywanie dostarczania usługi makler ing inarażanie mnie na straty pieniędzy.
07-04-2021 21:04
Jeśli chcesz zgłosić reklamację wynikającą z tej niedostępności, przygotuj proszę dokładne informacje dotyczące okoliczności zaistniałego zdarzenia. Będziemy ich potrzebować, by reklamację rozpatrzyć.
Reklamację możesz zgłosić poprzez wiadomość w Moim ING. Możesz również skontaktować się z nami przez infolinię: 32 357 00 32 lub 801 127 301.
***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
06-05-2021 11:27
06-05-2021 11:57
Wydaje Ci się. Wszystko działa jak należy. Widocznie robisz coś nie tak - po przeanalizowaniu wszystkich ewentualności ING z radością odpisze Ci bazując na kruczkach prawnych i licząc na zmęczenie że jakaś opcja istniała. Sami jeszcze jej nie znaleźli ale szukają - dlatego już nawet telefon mają wyłaczony.
Oj trzeba przenieść swoje oszczędności gdzie indziej. To już nie jest skandal tylko jawna kpina.
06-05-2021 12:03
@al12s Tak, aktualnie występują problemy z logowaniem do Moje ING. Infolinia działa już prawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia ![]()
06-05-2021 12:15
Racja @al12s Teraz wyrzuciło dostęp do całej aplikacji wiec nie dowiemy się która jej część nawala. Można już natomiast zadzwonić na infolinie i dowiedzieć się np że bank ma problemy techniczne.
26-05-2021 10:41
Nie odnotowujemy problemów z naszym systemem. Jeżeli masz problem ze swoim urządzeniem to zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 32 - pomożemy rozwiązać Twój problem.
24-07-2021 08:49
24-07-2021 08:52
Tak, trwają dziś prace, o których informowaliśmy wcześniej, np. tutaj: https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1105154-niedostepnosc-modulu-makler-i-aplikacji-ing-makler-mo...
24-07-2021 10:17
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025